Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakter - tøj produktion i udlandet.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger folk der har kontakter til fabrikker/producenter i udlandet, som kan hjælpe mig med at få lavet noget tøj. Der er tale om tøj til unge mennesker, som skal være af høj kvalitet.

 Mvh Christian

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Har du noget ønske om hvilket land producenten skal holde til i? Jeg har tidligere været med i en produktion af modetøj, som blev fremstillet i Portugal.

Ellers tror jeg du kan kontakte ambassaden her i dk, for det pågældende land og få en liste over producenter. Det kan du ihvertfald hos nogle af ambassaderne.

 Mvh Signe

Fra Landskrona
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian!

Hvis det stadig er aktuelt, så har jeg en systue i det sydlige Sverige. Her sys alt fra unika til større produktioner.

Interesseret?

V.h. Lise

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej er ved at starte et tøj firma, og ville høre om nogle kunne hjælpe med nogle navne på nogle tøj pruducenter i udlandet. mvh

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt prøve at snakke med European Partners 

Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Rohan,

Du er velkommen at skrive til mig vedrørende din produktion. Vi arbejder med outsourcing af tekstil produktion i udlandet: sd@ep-dk.dk.

her er vores hjemmeside: www.ep-dk.dk

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Er du interesseret i at faa produceret paa Mauritius - saa kontakt mig.

www.skandic-distribution.com

Med venlig hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Hvis det stadig er aktuelt, så har jeg en del kontakter til tøjfabrikker/producenter i Vietnam

I  øjeblikket er jeg i Ho Chi Minh for at shippe store partier af tøj til forskellige tøjforretninger i Danmark.

Jeg er hernede for at tage ansvaret for produktion, kvalitet og kontol samt følge tøjproduktionen fra start til slut. Jeg har haft erfaring med dette arbejde i over 2 år.

Så hvis du er interesseret fa tøj herfra kan du direkte kontakte mig på emailen my_lotusblomst@hotmail.com.

Ser frem til at høre fra dig.

 

Med venlig hilsen

My. 

 


Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
hej jeg har prøvet at sende dig en mail men ved ikke om du har fået den, vi er meger intreseret i at finde ud af noget med en produktion af vores tøj så kan du ikke skrive til mig her, mvh rohan
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rohan.

rohan:
hej jeg har prøvet at sende dig en mail men ved ikke om du har fået den, vi er meger intreseret i at finde ud af noget med en produktion af vores tøj så kan du ikke skrive til mig her, mvh rohan

Jeg er ikke helt med paa om din mail er til mig. Hvis det er tilfaeldet siger jeg foerst og fremmest mange tak for din interesse for tekstil produktion paa Mauritius og Skandic Distribution Ltd.

Venligst kontakt mig en direkte paa mail: mikkel@intnet.mu

Eller du kan skrive paa Vores info mail paa web siden: www.skandic-distribution.com

Mvh.

Mikkle

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)