Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til amazon

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Investor søges til amazon

Der er mange der skriver og sælger bøger på amazon, og der er ingen tvivl om konkurrencen er stor, og mulgiheden for at tjene penge er lille. Jeg mener dog at have fundet en “vinkel” som jeg mener ikke bliver udnyttet, og kan bruges til at skabe en kæmpe markedsfordel, og jeg har derfor kastet mig over den med arme og ben, og søger I den forbindelse en partner.

Problemet med amazon

Hvis du vil skrive en “rigtig bog” med håb om det bliver den nye harry potter, så kan du nemt bruge 1 år eller 2 på at skrive den. Det er virkelig meget arbejde for noget som måske bliver en fiasko.

Vil du skrive en nem “how to” bog som hurtigt kan bikses sammen, så skal du slås om salg med 10 millioner andre som prøver at skabe en passiv indtægt på deres how to do this, and how to do that bøger.

Dette er mere eller mindre de valg du har, og jeg mener disse to valgmuligheder er grunden til 99% af folk der sælger bøger på amazon fejler.

Løsningen

jeg mener jeg har knækket koden til at løse amazon problemet. I hvert fald for mit vedkommende. Det er måske ikke det smarteste at dele det på et åbent forum, men bliver desværre nød til det for at finde en partner, og Danmark er heldigvis så lille at det er begrænset hvor mange konkurrenter jeg kan skabe på det internationale marked.

Min plan

Jeg mener at have fundet en niche af bøger hvor der ikke stilles store krav til indholdets lændge og kvalitet, samtidig med at disse bøger sælges I meget stort antal.

Kombinationen af disse ting gør at man kan producerer I bulk, man kan gøre det hurtigt, og man kan gøre det samtidig med at kvalitet er I top (relevant til hva der allerede er på markedet)

Tag et kig her:

Dette er en af amazons bestseller børnebøger. Klik på cover for at se bogen indvendigt.

https://www.amazon.com/gp/product/0374300216/ref=s9_acsd_hps_bw_c_x_3_w?ie=UTF8&pd_rd_r=T0KQTVQ87BGP2GTRDR8W&pd_rd_w=ZMwj6&pd_rd_wg=yDoth&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=merchandised-search-8&pf_rd_r=T0KQTVQ87BGP2GTRDR8W&pf_rd_r=T0KQTVQ87BGP2GTRDR8W&pf_rd_t=101&pf_rd_p=6bc592bb-2f7f-4807-9c16-cf3202ec58ce&pf_rd_p=6bc592bb-2f7f-4807-9c16-cf3202ec58ce&pf_rd_i=6129451011

Den har over 700 anmeldelser, så den er uden tvivl solgt langt flere gange. Indholdet er ikke eksisterende og billderne er næsten skamfulde. For at være ærlig så ligner det denne bog er skrevet af et barn, og ikke til et barn.

Jeg kunne (og har) skrevet bøger som disse på 1 time, sat op illustrationer på 30 minutter, konverteret til kindle format på 15 minutter, og været klar til at lægge online på maks 2 timer.

Og resultatet er langt bedre end det eksempel jeg linker til, og af langt højere kvalitet.

Dette betyder ikke automatisk min bog vil sælge lige så godt, men fordi jeg kan lave top kvalitet som er publiseringsklart på 2 timer, så kan jeg producerer I bulk.

Jeg følger ikke der er nogen der I dag masseproducerer børnebøger fra denne kategori I bulk på den måde som jeg vil.

Målet er klart. Jeg vil være en af de store.

Jeg har over de sidste 30 dage produceret 40 publiseringsklar børnebøger, og målet er at udgive 500 om året.

Hvert år

I mange år

Dem af os med lidt alder husker pixibøgerne fra vi var små, og det er præcis den vej jeg ønsker at gå.

Små korte søde historier på 2-3 sider med illustrationer der er perfekte som godnathistorier.

De er ultranmme at producerer, og folk elsker dem.

Vigtigst af alt, så er det et produkt som giver passiv royalty indtægt hele livet.

Success og fiasko

Nogen har succes og andre har fiasko med deres bøger, men hvordan kategoriseres disse.

En fiasko bog betegnes som en bog der sælger for 1000 kroner eller mindre om året på amazon.

Og her kommer vi igen tilbage til bulk. Jeg har nemlig allerede skrevet 40 bøger I denne måned, og forventer at skrive ca 500 over det næste år.

500 fiasko bøger x 1000 kroner om året = 500.000,-

Og I tillæg til dette, så har du muligheden for at enkelte bliver til en success. Hvis vi siger 1% af bøgerne bliver en success, så betyder det der vil være 5 bøger om året som er en success.

En success betegnes som en bog der sægler 10.000 eksemplare.

Hvor meget 10k eksemplare indbringer afhænger selvfølgelig af prisen på bogen.

Der er ingen tvivl om der kan laves en god indtægt her hvis man laver det manuelle produktionsarbejde. Ud over dette, så er der ret mange fordelle ved at benytte amazon.

Der skal ikke laves seo

Der skal ikke købes adwords

Du skal ikke vedligeholde ting på samme måde som med en hjemmeside. Det gør amazon.

Amazon har så stor trafik, at når bøgerne er skrevet så passer de næsten sig selv. Og vigtigtst af alt, så vil de gøre det resten af dit liv.

Min plan er at jeg over de næste 2-3 år anser dette som et fast deltidsjob hvor der skal produceres minimum 1 “pixi ebog” om dagen, og til slut have minimum 1000 bøger online hos amazon.

Hvor meget dette vil give I månedlig indtægt ved jeg ikke, men jeg ved at den vil være passiv, og at den vil være der resten af livet.

Målet er at gøre dette til en fuldtidsproduktion, men jeg er realistisk og ved det vil tage tid før dette sker.

Mit problem

Jeg skriver selvføgelig her på amino fordi jeg har et problem

For selv om der ikke stilles store krav til indholdet, så er der en enkelt ting som er et absolut must.

Illustrationer.

En børnebog uden illustrationer er som en voksenbog uden tekst.

Med en voksenbog er teksten det vigtige, og det er egentlig helt I orden hvis billeder enten er dårlige, eller slet ikke er der.

I børnebøger er det omvent (dette er også fordelen)

Med børdenbøger er det illustrationer som er det vigtige, og der er egentlig helt I orden hvis teksten enten er dårlig, eller næsten ikke eksisterende.

Denne fordel er hvad der gør min “plan” mulig, og hvad der vil gøre den til en success. Men jeg er ikke illustrator.

Jeg kan skrive 5 pixibøger om dagen. Intet problem. Jeg har fantasien, energien og motivationen til at gøre det, og gøre det over langt tid.

Men jeg skal bruge illustrationer.

Disse kan heldigvis købes nemt og billigt fra diverse stock photography sider. Men kodeordet her er “købe”

Fordi når man som jeg skriver 40 bøger på en måned, så bliver udgifterne til disse billeder pludselig en del.

Det som jeg har gjort frem til nu er at skrive bøgerne og købe illustrationer til forsiden. Det jeg mangler er illustrationer til inde I selve bogen, og jeg kan ikke rigtig begynde at frigive mine bøger før de har dette og er 100% færdige.

Jeg søger derfor en partner som ser dette som en spændene mulighed for at skabe en permanent passiv indtægt som holder hele livet, og tror på masseproduktion af små korte børnebøger er den korrekte angrebsvinkel.

Jeg har selv penge som jeg kan benytte til køb af illustrationer, men mit budget er ikke stort nok til at dække mængden af bøger jeg på nuværende tidspunkt producerer, og jeg søger derfor en partner som kan bidrage med lidt kapital til at købe disse så jeg kan begynde at spytte bøger ud I bulk.

Hvor meget der skal investeres kan vi finde ud af sammen, og vi kan også snakke om hvorvidt det skal være et større engangsbeløb, eller et mindre månedligt engangsbeløb.

Som partner bør du dog være villigt til, og have kapital til at lave en minimumsinverstering på 15.000 for at komme med på vognen til at starte med.

I retur vil du få 50% af den royalty som tjenes på bøger hvor du har givet kapital til illustrationer.

50% royalty

Hver måned

Resten af livet

På alle bøger

Hvis du syntes dette lyder som noget for dig, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Du kan kontakte mig på email hvis du har spørgsmål eller andet.

junglebogorm@gmail.com

VIGTIGT

Vil ikke besvare spørgsmål eller kommentare på amino.

Har du noget du vil sige eller spørge om, så send mig en email .Jeg svarer med glæde på alle spørgsmål privat.

Bøger

Her er et lille udkast af de bøger som jeg har skrevet den sidste måned. De giver et indtryk af kvalitet og retningen jeg gerne vil gå. De er alle på engelsk, og det vil alle fremtidige bøger også være.

Med mængden af bøger jeg skriver nu, vil jeg ikke være overrasket over hvis dette projekt med tiden udvikler til et decideret forlag.

10 short bedtime stories

A joyful easter

Believe in magic

Best friends forever

Flying to the moon

Jenny and the fox

Let the magiv time begin

Puppie adventures

Secrets of the magic tree

Taste of winter

The hollow tree

The moon princess

When things go wrong

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)