Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop konverterer ikke, feedback?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Jeg har kørt min webshop i snart 4 måneder og den har ikke konverteret til et salg endnu trods besøgerantal på ca. 1000. Jeg søger derfor hjælp/et par friske øjne til at kunne spotte hvorfor jeg ikke konverterer eller hvad der kan forbedre det? 

Link til websitehttps://www.festivalpakker.dk/ 

Mvh Jonas Birk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Umiddelbart ser jeg ikke noget "galt" i siden, ud over, at kontakt os og lignende, står lidt dobbelt i bunden af siden. Dertil synes jeg der mangler noget billedmateriale fremfor grafik, men det er jo en smagssag. Mit umiddelbare gæt vil være, at du har været aktiv i 4 måneder, hvilket er 4 måneder uden egentlige festivaller. Perioden herfor er først ved at blive aktuel indenfor et par måneder og så henover sommeren - måske folk bare ikke "gider" købe sådanne pakker før det er ved at være tættere på? Det er ihvertfald mit gæt på det udeblivende salg.

Al mulig held og lykke med projektet Yes

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Jeg kan helt sikkert forklare dig hvad der galt. Jeg har selv annonceret for en lignende shop, hvor det starte med at gå forrygende fra d. 1 april.

Din side er for kedelig. Alle og enhver kan efterhånden se at der ikke er noget liv i den shop. Den er som sagt kedelig og hvorfor skal man handle på din frem for bl.a. "Festivalkits". De er rigtig gode og har været ledere på markedet igennem flere år nu. 

Med det sagt kan du uden særlig store investeringer komme rigtig langt. Du kan hvertfald godt med dine produkter komme op på en konvertingsprocent omtrent 2-4%. Det bør ikke være noget problem.

Prøv dig frem. Investér nogle penge. 

Book en opringning på min hjemmeside, hvis det lyser. Det er gratis og jeg kan give dig 1000-vis af råd.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Bobo ApS - www.boboonline.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt koncept :)

Umiddebart virker det mærkeligt at du ikke har fået nogle salg, men her er nogle punkter der skal være bedre, og som er vigtig for konverteringsraten:

1. Større og flere billeder af produkter. f.eks. er det svært at få meget at vide ud fra billedet af teltet på denne side: https://www.festivalpakker.dk/collections/festivalpakker/products/3-personer-pakken

2. ved levering kan man vælge nogle forskellige festivaller. Her burde der være en "læs mere" knap e.l. der linker over til noget mere info omkring levering. 

3. relevant trafik. 

Hvor kommer dine besøgende fra? Er det målgruppen der kommer ind på din side? 

Vh Nicolai

BOBO - Møbler og boligtilbehør til de bedste priser. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tænker jeg så at din season først starter nu og ville overveje at smide nogle penge i adword nu hvor din season starter.... vent til 15-20 grader og vip de andre af pinden.

Nu siger du for 4 måneder siden!
Personligt ville jeg nødig hoppe i et telt i slutningen af januar og ville da heller ikke nu.

Ja, der kunne gøres noget ved din shop men tror de 8 grader udenfor lige nu gør at folk ikke tænker den vej lige nu.
Skulle de gør ville de huske dig og komme tilbage når vi har mere sommer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke et produkt, folk køber op til en festival? Og begynder festivalerne ikke først fra Maj?

Hvorfra stammer trafikken? Næppe relevant og søgende kunder fra Google?

Du kunne godt bruge noget mere tekst, gerne informationer og hjælp, for der står ikke mange ord på siden...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine cookies omtaler virus. Altså nede i bunden. "du får ikke virus". Uha, det lyder ikke godt...

Siderne er alt for sort/hvide og signalerer et guldbryllup. Hvem gider holde et guldbryllup i et telt?
Der skal meget mere spræl ind over siden. Find noget man kan bruge tid på. Et flash-spil eller et drikkespil.

Det skal være sjovt at komme tilbage til. 

Selv teksterne er kedelige. I henvender jer til hovedsageligt unge mennesker med fart over feltet og festglade festaber. Hvis i vil have kunder, så giv dem fest, allerede på forsiden.

Prøv at se Carlsbergs hjemmeside. Der foregår næsten ingen ting, og alligevel signalerer den fed fest.

Jeg er lidt hård lige nu, men der skal nytænkes for at få succes.

// Lars

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Er det ikke et produkt, folk køber op til en festival? Og begynder festivalerne ikke først fra Maj?

Hvorfra stammer trafikken? Næppe relevant og søgende kunder fra Google?

Du kunne godt bruge noget mere tekst, gerne informationer og hjælp, for der står ikke mange ord på siden...

Tak for feedback. Jeg har set mig lidt blind, hvilke informationer eller hjælp mener du at du mangler? Selv tænker jeg selv med indholdet af pakkerne samt leveringen som der er fokus på. 

Mvh Jonas.

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Hej Jonas

Umiddelbart ser jeg ikke noget "galt" i siden, ud over, at kontakt os og lignende, står lidt dobbelt i bunden af siden. Dertil synes jeg der mangler noget billedmateriale fremfor grafik, men det er jo en smagssag. Mit umiddelbare gæt vil være, at du har været aktiv i 4 måneder, hvilket er 4 måneder uden egentlige festivaller. Perioden herfor er først ved at blive aktuel indenfor et par måneder og så henover sommeren - måske folk bare ikke "gider" købe sådanne pakker før det er ved at være tættere på? Det er ihvertfald mit gæt på det udeblivende salg.

Al mulig held og lykke med projektet Yes

Mange tak for feedback. 

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai :

Fedt koncept :)

Umiddebart virker det mærkeligt at du ikke har fået nogle salg, men her er nogle punkter der skal være bedre, og som er vigtig for konverteringsraten:

1. Større og flere billeder af produkter. f.eks. er det svært at få meget at vide ud fra billedet af teltet på denne side: https://www.festivalpakker.dk/collections/festivalpakker/products/3-personer-pakken

2. ved levering kan man vælge nogle forskellige festivaller. Her burde der være en "læs mere" knap e.l. der linker over til noget mere info omkring levering. 

3. relevant trafik. 

Hvor kommer dine besøgende fra? Er det målgruppen der kommer ind på din side? 

Vh Nicolai

Tak for feedback. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)