Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du bruge mine kompetencer ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Mand 39

For snart 6 år siden fik jeg en idé der skulle vise sig at være en ret god forretning.

Jeg er Founder og grundlægger af Danmarks største online bagerplatform Kringlexpressen.dk

For at vækste havde teamet brug for flere kompetencer i virksomheden, hvilket vi fik i form af en sammenslutning med en anden voksende virksomhed hvor vi var godt på vej til at blive en Just eat nr. 2

For ikke at gøre dette for langt så blev jeg taget så godt og grundigt i R.... af disse herrer, og tabte min virksomhed på dette.

Havde jeg haft de nødvendige kompetencer og kunne se faldgrupperne så havde jeg ALDRIG indgået et partnerskab.

I dag arbejder jeg som tilsynsførende i en anden virksomhed, langt fra den drøm og verden jeg havde opbygget, jeg ved jeg har mange flere kompetencer end at rende rundt og holde øje med folk, og har udelukkende kun dette job for at ha en indtægt.

Jeg tænker dag og nat på hvad jeg skal opstarte igen, men er simpelthen tør for ideer efter denne oplevelse med disse fyre der overtog mit"guldæg"

Nogle der kan bruge mig eller har et forslag til hvad man kunne starte op igen, jeg har bevist en gang at gå fra et blankt stykke papir til en omsætning på rigtig mange penge mdr.

Håber der er en venlig sjæl derude der læser dette.

Fra København
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok, sådan er livet også. Kom og få en kop kaffe, det byder jeg gerne på. Mvh Claus

Fra Hinnerup
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jysk Auktionshus Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvem kan bruge mig ( former ceo ):
Jeg tænker dag og nat på hvad jeg skal opstarte igen, men er simpelthen tør for ideer efter denne oplevelse med disse fyre der overtog mit"guldæg"

Hvis hændelsen med dem der overtog dit firma, gør at du ikke er i stand til at få nye ideer så langt tid efter,  bør du nok søge proff hjælp, så du kan få bearbejdet det chok /PTSD  som du formodentlig lider af. 

Held & lykke med fremtiden

Ravn

Tilmeldt 24. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Trekantsområdet

Tilmeldt 24. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Tak for dit svar, det vil jeg gøre med det samme ( ironi kan forekomme )

Rigtig god dag til dig

Fra Borup
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Boot Camp Borup Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt en PB

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem kan bruge mig ( former ceo ):
Tak for dit svar, det vil jeg gøre med det samme ( ironi kan forekomme )

Det danske ordsprog "Sandheden er ilde hørt"  er vist meget sigende i denne sag!

Det er jo helt op til Mr. Former CEO om du vil lytte til et godt råd eller ej. - men du lyder som en meget bitter mand der ikke er kommet dig over den ubehagelige oplevelse det er at miste sit livsværk, erkendelse er dog en svær ting!   

 

En dejlig dag til dig.

Tilmeldt 24. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

forslag: hvad med du starter en ny virksomhed (samme koncept) og udkonkurrere dine gamle samarbejdspartnere? 

så vidt jeg kan se er der kun 1 bager med i Aalborg og 2 bagere med i Aarhus, så det med at være "den største online bagerplatform" er vist kun fordi Kringleexpressen.dk er den eneste med dette koncept? :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)