Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille simpel konsulent hjemmeside?!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal hjælpe min onkel med at lave en simpel hjemmeside, som skal indeholde 1 forside og 3-4 undersider. Den skal opdateres sjældent, så der er ikke brug for noget super smart modul, som gør det nemt og brugervenlig at opdatere.

 Hvordan ville i lave det? CMS, eller er der enkelt at sætte sammen i frontpage eller et andet program? Der skal selvfølgelig være et banner og en menu, så det er nemt at komme videre til undersiderne.

LJK

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Et simpelt CMS site behøver nu ikke koste så meget igen, det afhænger mest af om din onkel skal have et unikt design eller ej.

Han vil altså nok ikke kunne spare voldsomt meget ved ikke at tage en CMS løsning og på den anden side kan besparelsen hurtigt blive spist første gang han skal have lavet bare en smule opdateringer af indhold, hvis han ikke selv er i stand til det.

Du skal være velkommen til at sende en mail til email@redweb.dk hvis du vil have et tilbud på opgaven.

Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan skrive det i god gammeldags html, idet du blot har 1 html-fil for hver side.

Se www.useit.com for inspiration.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LJK,

Hvis det er en hjemmeside, til professionelt brug (til et firma) - vil jeg helt klart anbefale dig at hyre en dygtig kreativ design-nørd. Op til 8 statiske sider, koster 2500 kr. ex moms UDEN design. Og en simple CMS løsning, hvor man kan tilføje, og redigere sider samt skrive nyheder koster omkring 6000 kr. ex moms UDEN design.
Design-nørden, vil have sin ret til at skræddersy en speciel løsning, og give et tilbud på baggrund af det. Hvis du mangler hosting, kan jeg ligeledes hjælpe dig med det ;-) Se mere på www.webname.dk
Hvis det måtte være intressant, er du meget velkommen til at kontakte mig på 42 80 80 60 eller på jh@webname.dk

Håber dette kan hjælpe dig til at finde en kanon løsning.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 Den skal selvfølgelig lave i XHTML med CSS.

En nem billig men god løsning er at lave siden i WordPress

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

webname:

Og en simple CMS løsning, hvor man kan tilføje, og redigere sider samt skrive nyheder koster omkring 6000 kr. ex moms UDEN design.

Hvor får du de priser fra?

Jeg leverer komplette CMS løsninger inkl. unikt design, søgemaskinevenlige URL's, indholdsstrukturer og menuhieakier samt det hele installeret og sat op på kundens webhotel fra 6000,- eksl. moms - altså er det ikke mange timers vedligeholdelse til forskel fra en statistisk side og man får en masse funktionalitet samt muligheden for selv at opdatere sine sider. Det er først når der er tale om funktionalitet ud over det der indeholdes i open source systemet at prisen stiger over de 6000 kr - og det er jo ikke tilfældet her.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

http://webtailor.dk/ er et webdesignfirma som ikke tager det voldsomme i timen.. og de kan nok hurtigt strikke en lille løsning sammen...

ellers giv mig et praj, så sætter jeg en wordpress løsning op, så der i fremtiden er mulighed for nemt at rette stavefejl, tilføje lidt billeder, en lille nyhed etc... det er nu rart at kunne og at begrænse sig selv er aldrig godt ;-)

se mere - www.mbitcenter.dk

Fra 9550 Mariager
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver at du skal hjælpe din onkel med en simpel hjemmeside - men har du eller din onkel mulighed for at lave sider i f.eks. Frontpage eller et andet WYSIWYG web-værktøj?

Hvis ja, vil jeg klart vælge at lave statiske sider - ihvertfald til at starte med - så kan man jo altid gå over til en cms løsning hvis der bliver behov for mere opdatering af sider. 

Jeg mener også (udene at være helt sikker) at webhotellet er billigere når man ikke skal have php/mysql e.lign som tit skal benyttes til en dynamisk side eller cms.

Men jeg vil tilslutte mig, at med mindre man er helt vildt kreativ er det altså et must at få en designer på i et eller andet omfang - det er altså som om de kan se nogle ting og få nogen ideér som vi andre (mig selv ihvertfald) ikke kan - og udtrykket på siden bliver meget bedre og professionelt. - men det kan stadig godt være statiske sider.

M.v.h.

Hans-Henrik Andersen 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anbefale f.eks. www.cmsimple.dk der svarer til det du skriver.

 

hvis du har brug for hjælp, står jeg gerne til rådighed. No charge :)

 

hilsen

Steffen 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)