Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

In-app purchase.?! Nogen der kan skære det ud i pap for mig ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Jeg er i fuld gang med alle forberedelserne til opstart af egen virksomhed. Jeg skal have lavet en app og i denne app skal der være diverse tilkøbsmuligheder altså in-app purchase mulighed..! Det er bl.a. disse der gerne skulle skabe omsætning i virksomheden.!!

Jeg er klar over at man naturligvis skal betale 25% i moms af sine salg og forestillede mig også at Apple ville tage noget gebyr for at man knytter betaling til sin iTunes konto MEN kan det virkelig passe at de tager 30%...???!!!!???!!!???!!!??? Altså det lyder jo helt absurd i mine ører..!!!

Det vil jo sige at hvis eksempelvis jeg sælger for 1000 kr -så ryger der 25% til moms og 30% til Apple altså sidder jeg ud af 1000 kr tilbage med sølle 450 kr...???!!! Kan det virkelig være rigtigt...??? Og hvad skal man mon af med til Android så..?? Hvis det er i samme skala ender man jo nærmest i minus eller med intet..????? Håber VIRKELIG at jeg har misforstået noget...

Nogle kloge hoveder derude det kan hjælpe..???

Mvh Jeanette :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeanette,

Du har ikke misforstået noget.
Apple tager som du selv siger 30% af beløbet ved in app purchase.

Jeg ville derfor vælge en anden måde at opkræve betaling på.
Her findes der flere forskellige løsninger.
Det kunne være en kort løsning eller en MobilePay løsning.
Disse løsninger kræver også en betaling til udbyderne.

Mener ikke at dit regnestykke er helt korrekt
1000 - 30% = 700 kr
700 - 25% = 560 kr tilbage

Mvh Morten

Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for svar :) Det lyder jo helt skørt at de tager så meget.. Men det er der jo ikke noget at gøre ved.:(

Ang. betaling med eksempelvis mobilepay eller kort betaling har jeg læst at man udelukkende kan knytte de betalingsmuligheder til hvis det er en fysisk varer man køber..??!

Altså kan man ikke bruge andre betalingsmuligheder hvis der er tale om fx køb af reklamefri osv ??

Syntes i det hele taget det er lidt svært at finde de helt præcise oplysninger.?! 

Mvh Jeanette :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)