Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger - hvordan gør vi det lige rigtigt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vojens
Tilmeldt 12. Jun 16
Indlæg ialt: 5
Fra  CodeByProxy.com Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har success med det vi laver, og vi har et godt produkt.

Nu har jeg været i gang i snart 1,5 år og jeg overvejer hvordan næste skridt skal være. 

Mine evner ud i salg er ikke for gode, jeg kan når jeg skal, men det er bare ikke fedt.
Det ender hele tiden med at salgsarbejdet først bliver gjort når alt andet er af vejen. (Uholdbart)

Vi servicerer og udvikler primært Magento webshops, og vi er rigtig gode til det. 
På grund af vores koncept er vi blandt de absolut billigste og kvaliteten er i orden.

Jeg vil rigtig gerne ansætte en sælger, men jeg har ikke råd til at betale en fast grundløn og på den måde risikere at vedkommende ikke kan levere.
Til gengæld er jeg klar til at betale løbende provision af hele den omsætning som kunderne lægger.
Hvis jeg kan finde den rigtige og kemien er i orden er jeg klar på at tage vedkommende ind som partner på sigt så jeg kan fokusere på det jeg synes er fedt. 

- Er det en holdbar indgangsvinkel? 

Er der nogen der har andre ideer eller erfaring de har lyst til at dele ud af?


Tilmeldt 4. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Auxilium Denmark ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy 

Jeg kan se du søger noget holdbart i forhold til salgs delen, og der vil jeg kunne hjælpe dig, og jeg kunne muligvis være det du søger, jeg har fornyeligt oprettet mit eget online call center Auxilium Denmark ApS

Hvor meningen er at jeg skal have nogle medarbejdere, som sidder og booker enten møder eller kører hele salget over telefonen, men vi kan også bare booke møderne til dig, så du selv kan køre ud og holde møderne, ellers kan jeg eller en anden sælger gøre det. 

Jeg har før solgt hjemmesider og webshops som account manager, inden jeg startede som selvstændig, så jeg er kendt i det, men kunne selvfølgelig godt friskes lidt op i alt det tekniske. 

jeg behøver dog ikke at blive partner, du vil bare fungere som min kunde, da jeg jo i virkeligheden driver en ekstern salgs afdeling. og i min salgs afdeling er vi så sikre på egne evner at vi kører en politik der hedder "no cure, no pay" og det vil sige, at hvis enten jeg eller mine sælgere ikke sælger noget, jamen så koster det dig ikke noget.

Min kerneværdi er suveræn service der går ud over det forventede, og alle mine sælgere kommer til at følge et kodex. 

Hvis du har spørgsmål ring 22626760

vh

Nicklas Germansen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bedre model er nok lille grund løn+ stor provision. Ren provision kræver ofte et specielt produkt

Det du sælger er ikke specielt, så det bliver hårdt arbejde for sælgeren at opbygge kundebase.

Til gengæld kan du aftale  et salgsmål, med sælgeren for hvert kvartal, så du har lidt styr på ROI.

Fra Vojens
Tilmeldt 12. Jun 16
Indlæg ialt: 5
Fra  CodeByProxy.com Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for begge jeres svar. :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)