Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Makker / Partner søges!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en fyr på 37 år , Gift, 2 børn, fast arbejde, så alt er godt undtagen rent arbejdsmæssigt? Jeg vil udvikle, skabe noget!! har flere ideer, derfor søger jeg en makker eller flere til at føre det  ud i livet, grunden til at jeg søger en partner og ikke bare går igang er at jeg har før startet noget op alene og fandt ud af det er meget svært at gøre alene. Jeg lavede  nogle fejl som for eks. jeg ville det hele selv så jeg kunne spare nogle penge og det er ikke altid det smarteste at gøre især ikke da havde et et arbejde som også krævede mange timer ud over de 37  så jeg valgte at lukke firmaet , inden jeg tabte mange penge.

Ideen har jeg endnu og mener denne vil kunne skabe en rigtig god forretning ,Ideen handler om at sælge produkter der vedr. miljø, energi, bæredygtighed, økologi m.m. og du som partner har andre eller flere ideer der kunnes bygges på.  Der findes en butik i Danmark der har nogenlunde samme koncept, men jeg mener vi kan gøre det meget bedre og lave det stort. Har et godt Domæne til dette projekt.

Jeg søger partner eller måske flere til at sparre med,skabe noget, måske du har ideen vi skal satse på men mangler en partner så skriv også endelig. du skal ville, turde springe ud det .bagrund er ikke vigtig blot du har et brændene ønske om at blive selvstændig og yde hvad det kræver, du skal helst komme fra sjælland og gerne vestsjælland kommer selv Kalundborg - Slagelse egnen. 

Lidt om mig. Jeg er en fyr på 37 år Gift, har 2 børn på snart 11 og 14 år, er uddannet Slagter arbejder i dag som operatør i medicinalindustrien, har ledelses erfaring, er Ikke særlig klog, rent uddannelsemæssigt,  men har gå på mod , vilje og trang til at skabe noget , haft det i mange år og er sikker på at det lade sig gøre. 

 hvis noget af dette har interesse så skriv endelig til mig på Info@greenme.dk  evt med spørgsmål eller andet , håber snart vi skal igang med et spændene projekt.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. tilmelde dig Webcofounder.com, her er det plannen, at man kan søge en partner.

http://webcofounder.com/

Jeg ved ikke hvornår platformen bliver udgivet i en beta.

(Jeg har ingen personlige "aktier" i projektet)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)