Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af virksomhed (Nyopstartet)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Nu er jeg ENDELIG på plads med alt i min nyopstartede virksomhed, og skal tage hul på sidste kapitel - markedsføring.

Har i nogle gode cowboytricks eller gode idéer til hvor man kan markedsføre sig? Hvordan man gør det bedst? 

Jeg ved godt at f.eks. facebook's annoncering er en god ide.. Men vil da med glæde kende flere sider/ideer! :-) (Også noget der ikke er for dyrt)

Mvh. Jonas Hansen

(Mange tak Smile)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Altid fedt med en nystartet virksomhed. Men det er svært at guide dig hvis du ikke siger hvad det drejer sig om. Så start med et link til hjemmesiden, så er der måske mulighed for at kunne svare dig.

:-)

// Lars

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas,

Der er jo mange gode muligheder men prøv at komme i gang med Google AdWords der ikke behøver være så dyrt igen. - Søg et par gange på Google + YouTube efter "Google AdWords" og du vil senere samme dag eller max. 2-3 dage efter få smidt én rabatkode i hovedet på 600,- (du vil ofte kunne finde denne hurtigst blandt reklamerne på YouTube). Tryk på denne ad og smid url-adressen ind i foretrukne / sæt som favorit (kan genbruges flere gange og hvis ikke, så ændre du lidt tegn i url-adressen). AdWords kræver at du først indsætter eller bruger 200,- fra egen lomme men så får du adgang til de 600,- hver gang. Når du så har brugt de 800,- i alt skal du blot oprette dig én ny email og finder dig en ny voucher. - Du kan sagtens bruge samme kreditkort igen og igen. Lidt bøvlet men mest for pengene.

Tilmeld dig også Bing Ads men når oprettet, og inden du tilknytter kreditkort, lad den ligge én uge til én måned og du vil i denne periode modtage en voucher / rabatkode på $200, hvis den ikke kommer, så vent forsat. - Du kan sagtens gøre dette med flere mails på samme tid. De kræver slet ikke at du indsætter penge, kun at du tilknytter et aktivt kreditkort og så samme nummer om og om igen.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra Ringe
Tilmeldt 11. Feb 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ethvert svar, der ikke indeholder spørgsmålet "Hvem er din målgruppe?" er reelt uden værdi. Du vil aldrig kommunikere på samme måde og fra platform uanset om du skal sælge til pensionister eller folkeskoleelever, så uden en klart defineret målgruppe bliver din markedsføring både dyr og svær at overskue. 

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg kan godt se nu at der ikke var givet den nødvendige information Tongue Tied

Jeg vil i gang med at sælge nogle armbånd, som jeg har fået produceret med logo.

Drejer sig om følgende side: www.jo-design.dk - (Hjemmesiden skal lige finpudses nogle steder endnu)

Målgruppen er primært mænd, i alderen af 15-∞

Men jeg er meget usikker på det hele synes jeg, altså hvordan jeg specificere på min bestemte målgruppe.

Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest bør du sørge for, at din side kan blive fundet i Google. Det er ofte her, trafikken til din hjemmeside kommer fra. Denne disciplin kaldes for SEO eller søgemaskineoptimering – i tilfælde af at du ikke allerede er bekendt med begrebet i forvejen. Du kan læse en guide om SEO for begyndere her, hvis det har interesse. Det kræver, at du får mere tekst på din side, samt bruger tid på at bygge links til den.

Når du har opbygget en stærk side, kan du forsøge dig med Facebook-annoncering og AdWords – men vent, til din side er blevet mere fuldendt, da det ellers vil være dyrere for dig at reklamere via betalt annoncering som Facebook og AdWords.

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt! 

Vil straks gå i gang med at undersøge SEO og få min side stærkere og til at finde. 

Mange tak for hjælpen - Nu ved jeg hvad jeg skal gå efter :-)

Mvh. Jonas

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vender jeg lige tilbage igen ;)

Så hvis jeg forstår dig ret, så er det faktisk muligt at få sin webshop på nogle af de første sider på google, under en bestemt søgning, hvis man virkelig bruger tid og krudt på god SEO? Det ville jo være guld værd. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Jeg ville helt klart afsætte et par timer til SEO om dagen som nystartet. Hent gratis analyser fra flere hjemmesider, som hurtigt kan fortælle dig hvad du skal have styr på.

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt! Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)