Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg starte IVS efter personlig konkurs, men er nu gældfri efter gældsanering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Mit spørgsmål er som overskriften, kan jeg starte IVS efter personlig konkurs, men er nu gældfri efter gældsanering sidste år.

M.v.h.

Helle

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ja med mindre du har fået en karantæne i forhold til selskaber men det har du formentlig ikke som tidl. personlig konkurs - så kan du da sagtens

Eneste du nok skal er at sikre dig, at du kan finde en bank der vil stille en erhvervskonto til rådighed, for de er ikke så begejstrede for IVS med en ejer der måske tidl har været personlig konkurs, da de som udgangspunkt vil have selvskyldnerkaution. Der er ikke noget problem for dig med at stifte - men at finde en bank, KAN vise sig vanskeligt, så tal med banker inden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Okay også det jeg regnede med, men super lige at få en andens mening og viden:). Var dog lidt i tvivl om der var karantæne nogen år, men håbede jeg ikke, nu jeg har fået gældssanering. Så tak for hurtigt svar.

M.v.h.

Helle

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfordringen kan blive at finde en bank og dels en risiko for at SKAT vil bede om sikkerhed, hvis de har tabt mere end 50.000 kr . i forbindelse med din konkurs/gældssanering indenfor de sidste 5 år.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)