Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kunde til nyopstartet Online Call Center

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Auxilium Denmark ApS Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Mit navn er Nicklas Germansen

og jeg er Direktør og opfinderen bag Auxilium Denmark ApS

Auxilium er Latinsk og betyder Assistance, min mission med denne virksomhed, er at ændre den måde verden ser på Telemarketing, og samtidig sælge røven ud af bukserne.

I Auxilium er vi så sikrer på egne evner at vi kører en afregningsmodel der hedder "No Cure, No Pay" Det vil sige hvis jeg, eller mine sælgere ikke sælger noget, jamen så koster det ingenting.

Telemarketing har altid haft et dårligt ry blandt kunder og såmænd også medarbejdere, og jeg snakker af erfaring da jeg selv har siddet i flere forskellige, både store og mindre store virksomheder i flere år.

Jeg har lavet et kodex som alle mine sælgere skal følge til punkt og prikke, så jeg altid kan sikrer vi levere den bedste service.

Salg og service hænger nemlig sammen, godt nu er det sagt. Jeg ved det er et ømt punkt i telemarkting og tale om service/kundeservice, fordi det mangler nemlig rigtig tit. Der er vel en grund til at kunderne hader telefonsælgere! fordi de aldrig er blevet serviceret ordentligt.

Men når det så er sagt, så mangler jeg en hjælpende hånd til at komme i gang, jeg mangler noget at sælge.

I mellemtiden kan i tage et kig på min Hjemmeside. www.Auxiliumdenmark.weebly.com og en anden ting jeg har købt domænet www.Auxiliumdenmark.com men jeg kan bare ikke finde ud af at pege det hen på mit Weebly domæne så selve hjemmesiden bare hedder www.Auxiliumdenmark.com er der nogen der ved hvordan man gør det på den bedste måde, jeg har ikke fået den store hjælp af unoeuro, der hvor jeg har købt domænerne.

Jeg håber nogen kan hjælpe mig så jeg kan komme igang, hurtigst muligt. 

- Nicklas Germansen ring gerne på 22626760 for spørgsmål. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)