Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ophævelse af køb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står lige nu i den situation, at jeg har ventet i over et år på at få min webshop færdig fra det webbureau, som har fået opgaven. Jeg har givet dem utallige af deadlines som ikke er blevet overholdt. Jeg prøver lige i øjeblikket på at få mine penge tilbage, da de slet ikke har leveret den service, de har lovet. De gider dog ikke tilbagebetale pengene. Er der nogen, der har råd til, hvordan jeg skal gøre.

//Christofffer 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Besværligt - og det korte svar er - meddel dem, at hvis ikke de betaler dig tilbage inden for 8 dage overdrages sagen til retsligbehandlingen gennem advokat xxxx

Det lidt længere er, at det jo ikke nødvendigvis har virkning, hvis ikke I har en klar aftale om HVAD de skal levere og hvornår det skulle leveres. Jeg vil dog sige, at har du betalt dem et lidt større beløb og de INTET har leveret så står du i alle fald stærkt - men regn med, at de vil sige, at de skam har leveret og at det er dine specifikationer eller andet som den er gal med.

Det afhænger derfor nok mest af- HVAD er aftalt og hvor konkret kan du i retten vise, de ikke har levet op til det. http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/undga-svindel-med-ny-hjemmeside.html handler netop om hvordan man bedst muligt laver aftale på FORHÅND

Du må nok gøre op med dig selv, om du står stærkt i retten med den aftale i har, eller ikke, for du kan risikere, at betaling til advokat bare er gode penge efter dårlige

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vores korrespondance startede havde han sin egen virksomhed. Han skrev så senere hen, at opstartede et nyt med kammerat og derfor blev nødt til at lukke det andet, hvorefter han bad om at få overført den manglende betaling. Efter dette er der ikke sket yderligere. 

//Christoffer 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

det blev jeg ikke klogere af. Han bad om den manglende betaling og du betalte - men da han jo skrev han lukkede - så vidste du vel, at der måske så ikke skete mere og det du betalte  - Det manglende - var betaling for det han HAVDE lavet. 
Igen - alt afhænger af aftalen. Betalte du det "manglende" fordi I havde en aftale om det og hvad sagde den. Var hans virksomhed en personlig virksomhed så kan du jo så køre sagen for retten, hvis du betalte for noget der var var aftalt han skulle lave fremadrettet.

Det lyder bare mærkeligt når han samtidigt sagde han lukkede, for du kunne vel ikke betale ham for noget som en helt anden virksomhed skulle lave fremadrettet. Det skal jo så fremgå klart af aftalen. Gør det ikke det, så tror jeg du skal skyde en hvid limpind efter de penge - glemme dem, og finde en anden til at løse det for nye penge desværre.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)