Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny Webshop

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Der er allerede kommet nogle rigtig fine og konstruktive svar, som du bør tage hånd om. 

Mine inputs: 

- Når man holder musen over et produkt, kommer der 4 valgmuligheder frem, som faktisk blot forvirrer den besøgende. Man kan både: "læg i kurven", "se hurtigt", "sammenlign" og "tilføj ønskeliste". Jeg går ud fra, at du går efter at få de besøgende til at lægge det i kurven. Så ville jeg fremhæve dette element og skjule de andre. Der er for mange muligheder pt. 

- Der er et par stavefejl hist og pist, som forringer troværdigheden. 

- Til venstre for "Nyhedsbrev" er der et tomt område. I stedet kunne du lave en slide-in. Det bør alt andet lige konvertere bedre. Og skriv for guds skyld noget andet end "Tilmeld nyhedsbrev", hvis du ønsker at få nogle sign-ups :-) 

- Der er rigtig mange 404-fejl

Overordnet set er siden ikke så unik, og jeg savner noget identitet og troværdighed. Tænk noget urgency ind over. Lige nu viser du antal varer på lager ved hvert produkt. F.eks. "170 varer", men du bør gøre således, at den kun vises ved lav lagerbeholdning. F.eks. når der kun er 5 på lager. 

Det er en start, men du er ikke helt i mål endnu :-) 

Pøj pøj med det hele. Hvis jeg skal uddybe noget, så er du velkommen til at ringe. 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)