Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få ens produkter i butikker og webshops ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er snart ved at få produceret nogle babyprodukter i udlandet (tekstil). Jeg har i forvejen en webshop hvor jeg sælger babyprodukter, men disse produkter laver jeg selv. Jeg er i tvivl om jeg skal tilføje de nye kommende produkter på min nyværende webshop, eller om jeg skal skabe mig et nyt brand med ny webshop. Jeg vil nemlig gerne have min kommende kollektion til salg hos andre forhandlere. De der er på shoppen nu sælger jeg kun selv.

Jeg har hørt at forhandlere ikke vil samarbejde med en der sælger sine egne mærker på webshoppen, er dette rigtigt? Jeg bliver nød til at have en indtægt mens jeg laver den nye kollektion, derfor sælger jeg på min nuværende webshop. 

Hvordan får jeg mine produkter i andre webshops og i butikker? Hvem skal man kontakte? Hvordan skal ens webshop være, b2b eller både b2b og b2c ?

pfh tak

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er uheldig sammenblanding af interesser hvis du selv sælger på bedre vilkår end dine forhandlere, du vil tage en del af det marked dine forhandlere ser som deres. Men om der er forhandlere der ikke vil acceptere det er jo op til den enkelte. Jeg tror ikke de mængder du afsætter skræmmer dine forhandlere, det lyder ikke som om det har betydning for deres salg, men lad være med at underbyde dine forhandlere.

Det er nok ikke eneste løsning men jeg synes du skal have en b2b shop på dit mærkevare navn, så kan du lave din egen forhandler shop på et andet domæne. Hvis du vælger en magento webshop så kan man sætte flere shops op i samme administrative software.

Hvis du først har et sted at fremvise dine varer, så tror jeg du skal lave noget opsøgende salg ved at selv henvende dig til de shops du vil ind i.

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. :)

Hvis du ønsker hjælp med at få lavet den perfekte webshop er det noget jeg sagtens kan hjælpe dig med. :-)

Hvis du er interesseret er min mail renedichmann@gmail.com? 

Ellers ønsker jeg dig al held og lykke med dit projekt. :)

Tilmeldt 15. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Tilmeldt 15. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit svar.

Den webshop jeg har nu, den ligger godt på google på det vigtigste søgeord, så hvis jeg vælger at lave denne webshop til b2b så får jeg ingen indtjening på den nye side. Så jeg tænker at gøre det omvendt, at lade en ny side med andet domæne, men så vil jeg skulle starte helt forfra med google osv. Så det jeg tænker er hvordan jeg skal få siden frem til intereserede, og hvordan jeg skal opsøge forhandlere. Er det webshoppen/firmaet der tager kontakt til forhandlere eller omvendt ? Når jeg kigger på nogle af mine konkurenters webshops, så er der ikke noget sted på siden hvor der står man kan kontakte dem hvis man vil sælge deres vare, så jeg tænker hvordan de så får formidlet deres kontakter?

På forhånd tak

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nanna, der plejer at at være en dropdown menu der hedder kontakt, hvor der både er telefon nummer og adresse, ellers står det tit i bunden af sitet.

Det er klart at folk skal have lov til at kontakte din webshop.

Men jeg tror du skal være opsøgende i dit b2b salg og selv henvende dig til andre shops, ellers går det for langsomt med at få det bredt ud.

Mvh

Tilmeldt 15. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Jeg har i øjeblikket en enkeltmandsvirksomhed, og tænker om man bliver nødt til at have et APS i stedet for, hvis man vil skabe sig et stort brand forpå en måde at signalere overfor forhandlere at man er et rigtigt selskab. Når jeg kigger på de andre store brands i min branche så er de alle et APS. Men det er bare min tanke, hvad mener du? Kan man godt have en enkeltmandsvirksomhed og bygge et stort brand på det?

Mvh

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)