Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til App-udvikling og PHP-kodeoptimering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået ideen til en virkelig genial app, som bare mangler p.t., ikke bare i DK, men globalt set.

Jeg har støvsuget app-store uden held idet der hverken herhjemme eller globalt findes en app der kan det jeg selv og tusinde af andre familier verden over har brug for - særligt Skandinavien vil dog være den primære målgruppe i første omgang, da behovet her er særligt stort.

Jeg har for så vidt allerede langt i processen idet jeg har lavet en hjemmesideløsning for opgaven. Dog er denne grundet tidspress ikke kodeoptimeret og er hardcoded til et begrænset antal brugere. Den har dog været funktionel i 1 år og har gennemgeåt små-optimeringer.

Hjemmesiden kan tilgås via mobile enheder, men det optimale ville være at jeg ogs fik lavet en app.

Her stopper mine kundskaber imidlertid, da jeg ikke ved "hvor langt der er" fra hjemmeside til app (skal man eks starte helt forfra eller kan der linkes til hjemmesiden via app'en?).

Jeg tænker vi deler overskudet 50/50 og vil også gerne poste nogle penge i projektet, når vi sammen har nået første milestone.

Konkrete arbejdsopgaver (uddybes efter aftaletindgåelse):

- Forventningsafstemning ift muligheder hjemmeside/app
- Kravspecifikation/tidsplan udarbejdes (jeg laver udkast)
- Implementering af multibrugerfunktionalitet for nuværende løsning
- Implementering af betalingsfunktionalitet for nuværende løsning - evt "bare" gratisløsning i første omgang
- App, første udkast
- Udvidelse af funktionalitet på hjemmeside/app

Hvis du er interesseret i at høre mere så kontakt mig!

Mvh Mikkel

 

 

 

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias
Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her stopper mine kundskaber imidlertid, da jeg ikke ved "hvor langt der er" fra hjemmeside til app (skal man eks starte helt forfra eller kan der linkes til hjemmesiden via app'en?).

Jeg har aldrig hørt nogen lave en app i PHP men derfor kan det godt tænkes det er muligt.
Alt dit frontend arbejde, altså siden, layout, billeder, m.v. og visningen, kan ret nemt indkapsles i en app - resten skal muligvis skrives om. 

Mit forslag vil være at få den nuværende løsning du har i luften og få valideret markeds-behovet for din app - det kan jo tænkes at grunden til du ikke kan finde en lignende løsning er fordi der ingen behov er.

Mangel på konkurrerende apps skal ikke ses som en ultimativ god ting :-)

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej prøv at google web page to app så burde du altså lande på gonative.io som kan alt det du har brug for + mere til

Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Jeg er ret overbevist om der er et marked, da bla. mange i mit netværk har efterspurgt hvornår de kan blive prøvetestere.

Jeg tænker dit forslag er udemærket, men mangler tid til at færdiggøre PHP-siden, med de oplagte forbedringsmuligheder der udestår.

Så... opgaven kan sagten opdeles, men mangler så fortsat en PHP-koderessurce til mit projekt :)

Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det prøver jeg... tak for tip.

Måske er de ca 600 dollars værd, men mangler jo fortsat en PHP koderessurce.

Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Hvad skal mit budget ca. være for at du gider at gå igang med projektet?

Mvh Mikkel

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er konceptet, altså hvad handler app'en om?

(bare rolig, jeg snupper din idé.. Ej ;))

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)