Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har dine SEO-tekster klar til efter påsken

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God påske til alle herinde.

Da jeg sidder i USA, skal jeg ikke holde nogle påskefrokoster eller være sammen med min familie, og derfor tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne få arbejdet i påsken.

Det betyder, at jeg skriver SEO-artikler for 30 ører pr. ord i påsken. Hvis det er noget for dig, skal du ikke gøre så meget andet end at skrive en PM til mig, så tager vi den derfra.

Det bliver ud fra først-til-mølle princippet, da der selvfølgelig er grænser for, hvor mange timer jeg kan skrive på en dag.

Jeg kan skrive tekst inden for stort set alle områder, da jeg i flere år arbejdede som tekstforfatter. I dag er mit fuldtidsjob min webshop i USA, og så supplerer jeg med tekst og webshopopsætninger. 

Hvis du har brug for hjemmesidetekst, så giver jeg gerne et tilbud på det, jeg kan blot ikke love dig, at jeg kan skrive det for 30 ører pr. ord. Dette tilbud er for SEO-artikler.

PS: Der er 9 timers tidsforskel til Danmark, så der er en god chance for, at jeg svarer dig på nogle lidt mærkelige tidspunkter.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gælder stadigvæk, hvis der er nogen, som skal have noget tekst med. :)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stærkt tilbud! Gemmer dig i min logbog. :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GrN.dk - Logistik og regneark:

Stærkt tilbud! Gemmer dig i min logbog. :-)

VH. GrN.dk

Ja, det må du meget gerne. Smile

Du kan altid skrive, så skal jeg nok give dig en deadline, så vi begge har noget at forholde os til.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)