Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

firma tlf eller privat ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan gør I med firma telefon? Har I et ekstra nummer og tlf som firma tlf eller bruger I bare jeres privat nr?

Jeg vil gerne kunne holde mit private nr privat, så jeg ikke på dette bliver ringet op af kunder osv. Regnskabsmæssigt er det også en fordel, at have en særskit firma tlf. Men synes det virker upraktisk at skulle rende rundt med to tlf dagligt.


Så hvordan gøres det mest praktisk?

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Mar 17
Indlæg ialt: 36
Fra  Hypeshop Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså Økonomisk kan det nogle gange betale sig at have det som et privat nr. Tit er erhvervs tlf. pakker dyrer end når det er til det private.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lidt upraktisk med to telefoner - Jeg ville nu nok ikke mene at man skal holde sin telefon særskilt for at undgå at blive ringet op af kunder. Er man hvor man ikke kan tage telefon må den på lydløs, men ellers ville jeg nu tage en kunde generelt
Husk uanset du har en privat, så vil du få skat af fri telefon hvis du som ejer har den med hjem bare en gang. Ikke for brugen i sig selv men for "rådighed" og muligheden

Dermed skat af 2700 + du jo betaler tlf og abonnement i firmaet stadigt http://johnhannover.blogspot.dk/2014/01/skat-fri-telefon.html 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nike

Cookie - John Hannover:

Ja lidt upraktisk med to telefoner - Jeg ville nu nok ikke mene at man skal holde sin telefon særskilt for at undgå at blive ringet op af kunder. Er man hvor man ikke kan tage telefon må den på lydløs, men ellers ville jeg nu tage en kunde generelt
Husk uanset du har en privat, så vil du få skat af fri telefon hvis du som ejer har den med hjem bare en gang. Ikke for brugen i sig selv men for "rådighed" og muligheden

Dermed skat af 2700 + du jo betaler tlf og abonnement i firmaet stadigt http://johnhannover.blogspot.dk/2014/01/skat-fri-telefon.html 

Venlig hilsen John Hannover

Hvad vil du så anbefale som løsning, for at undgå for meget skattebøvl?


Kunne man evt få to numre på samme SIM kort? Vil bare gerne vide, hvornår min tlf ringer vedr mit firma og hvornår det er tante Frida, der ringer. Vil også gerne ha muligheden for at holde fri udenfor åbningstid.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Deniz:

Altså Økonomisk kan det nogle gange betale sig at have det som et privat nr. Tit er erhvervs tlf. pakker dyrer end når det er til det private.

God pointe. Men så kunne man vel bare oprette abonnementet som en ekstra privat tlf?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan sige at en fri telefon koster ca disse 2500 kr (efter lidt momsfordel) og kan du have den privat under det, så er det jo billigst men har du 2 så kan firma tage dem begge faktisk, mod at betale skat af fri telefon

Er det kun for at kunne blive ringet op af kunder så kunne du jo have en billig med taletidskort sågar. Du kan jo også ofte se hvem der ringer og kender vel tante Fridas nummer så du ved den kan du tage, men dem du ikke kender dropper du
Du vil dog nok opdage, at det er svært nok at løbe ting igang og ha løst til at svare en kunde, selv lidt uden for åbningstid :)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke vil løbe rundt med to mobiler, kan en mobil med dual sim måske være løsningen. Se evt. mere her: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/guide-her-er-landets-bedste-dual-sim-smartphones,lid.36653/

Tilmeldt 7. Mar 17
Indlæg ialt: 36
Fra  Hypeshop Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagtens, var bare til kurus hos skat, hvor skat selv sagde det nogle gange ikke kunne betale sig at få taget momsen af det. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)