Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja, det kan godt være at det kun er 616 kr...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

... men jeg er fandme glad og stolt over det - også selvom det kun er 616 kr. :-)

I dette afsnit af min Vlog kommer jeg ind på hvorfor jeg er så glad for det.
Sådan set vil det ikke have gjort det store for min virksomhed, hvis vi lavede et negativt resultat i årsregnskabet - vi ville endda have haft mulighed for at bruge underskuddet som et fradrag for det efterfølgende års, forhåbentlige, overskud. Men rent personligt, så betyder det bare noget for mig, at vi laver sorte tal. MediaMouse havde kun lavet sorte tal siden virksomheden startede i 1999, men pga. vores flytning i 2016 var jeg overbevist om at årsregnskabet for 2016 ville vise røde tal...



/Jesper 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja det gør da en mental forskel om der står + 616 eller - 616 sjovt nok - og det er da en super naturlig motivation ikke at ville have et underskud med i historien hvis det kan undgås. Lidt som en "clean sheet" målmand der efter 18 kampe med 0 mål mod sig, i kamp 19 slipper et ind, selv om holdet vinder 2-1 - Surt ikke at holde et "clean sheet"

godt gået

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver megaglad, når mit firma viser sorte tal, om det så bare er en krone. Forhåbentlig sker det til nytår...

Tillykke med det :-) Enhver idiot kan starte virksomhed, men det er ikke enhver idiot, der kan skabe overskud.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)