Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bør jeg købe lignende domæner?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er ved at opstarte en webshop og køber i den sammenhæng et .dk domæne til webshoppen. Dog er jeg i tvivl om, hvorvidt jeg bør købe .de .com osv. med det samme. 
Kan det blive et problem i fremtiden, hvis jeg ikke køber dem nu? Eller har jeg rettigheder til domænerne?


På forhåndtak for hjælpen

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens købe .com, osv. nu      .de er dog ikke nemt da du skal bo og have virksomheden i tyskland efter hvad jeg ved.

Hvis du tager minshop.dk   har du  ikke automatisk  rettighederne til .com .se osv og andre versioner af navnet med.dk . Så  anskaf dig dem som ligger tæt, altså  min-shop.dk  , mine-shop.dk,  mineshop.dk osv og 301 redirect dem til  minshop.dk

Men hvis din shop hedder noget dansk som GULEKUGLER.dk er det nok ikke nødvendigt at bruge penge på at købe .com, .eu osv.  

 

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu netop når man har et dansk navn det kan være en fordel at købe .com navnet. Eks. www.golfbolde.dk er nok ikke glad for en konkurrent der hedder www.golfbolde.com

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig passe det med .de domæner?

Jeg købte for nyligt et .de domæne, blot for at have sikret mig det. Der oplevede jeg ingen komplikationer med.

Men hvis der er noget om snakken, er jeg da meget interesseret i at høre om det :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

mynewart.dk:

Kan det virkelig passe det med .de domæner?

Jeg købte for nyligt et .de domæne, blot for at have sikret mig det. Der oplevede jeg ingen komplikationer med.

Men hvis der er noget om snakken, er jeg da meget interesseret i at høre om det :)

Hej, beklager men der huskede jeg vist fejl http://www.amino.dk/forums/t/269791.aspx  mener bare bestemt at have læst det et sted i en trådamino

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Hvis du vil ud i verden skal du starte med at købe .com da jeg synes personligt selv så du sikker på det dig der altid vil eje det plus så slipper du for at i den periode og have to domæner hvis du synes det er spild af penge

Mere hjælp skriv til mail: mathiasjv1321@hotmail.com

/Mathias

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)