Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn som ligger tæt

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Technics:

Synes du skal bruge tiden på noget bedre!Sad

Synes det er en sløj og amoralsk måde at tænke forretning. Kan simpelthen ikke forstå din tankegang om prøve at tjene penge på at være irriterende overfor en virksomhed

Hvis jeg havde lagt blod sved og tårer i at få en virksomhed op og køre og der var en (undskyld udtrykket) idiot som havde købt alle omkringliggende domænenavne i håb om at jeg ville købe dem af ham, ville jeg nok hellere prøve at gå rettens vej end at købe domænerne af idioten.  Men det kan selvfølgelig være jeg er den eneste som tænker sådan. 

Hej, jeg kan sagtens følge dig men nogen gange skal firmaer altså også tænke sig om og anskaffe sig de domæner til at starte med og ikke blive små fornærmet bagefter. Det er jo deres egen dumhed men efter at have læst på det ser det ud til at de vil kunne få overført domænerne uden bøvl hvis jeg vælge at gå videre med det.

Men ideen var egentlig ikke at prøve at anskaffe mig dem for at sælge dem til dem bagefter

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke spørge den anden butik, så du er sikker på ikke at gøre noget forkert?

Eksempel: Jeg har som sideprojekt siden Humlesmagning.dk. Først efter at have oprettet den opdagede jeg, at en anden har humle-smagning.dk, hvor han også tilbyder ølsmagning. Jeg skrev til ham og forklarede, at jeg ikke var ude på at genere ham, og at han kunne få humlesmagning.dk, hvis han ville - så fandt jeg på noget andet. Jeg har ikke fået noget svar, men nu har jeg vist min velvilje. Og hvis så fyren bag humle-smagning.dk har noget imod min side, så ender det sandsynligvis ikke i konflikt.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)