Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af holding i udlandet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg går og overvejer at oprette et holdingselskab i udlandet - ikke for at slippe for skat - men nærmere for at skjule min identitet. Ideen ville således være at oprette et holdning på Malta, eller et andet land hvor ejermandens identitet ikke offentliggøres. 

Jeg er klar over at man bør have en direktion i det land, som man har selskabet i. Dog er holdingselskabets eneste rolle, at eje driftsselskabet, som vil drives i danmark og resten af norden. 

Er det muligt på den ene eller anden måde at skjule sin identitet denne vej igennem - eller på anden vis? 

Tak på forhånd! :D

Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er bestemt muligt, du tager fat i et af de mange firmaer som udbyder servicen at oprette dit selskab.

Du forklarer dine ønsker og forbehold og vælger hvem du vil bruge.

"Details pertaining to company Director(s) and shareholder(s) name are on public record, however Maltese companies are allowed the use of nominee services to anonymise such information."

https://www.offshoreuniverse.com/jurisdictions/malta-company/

God påske !!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ACOOLTOOL:
Ja det er bestemt muligt,

Også når det nye register over reelle ejere tråder i kraft i andet halvår 2017. Det er lidt svært for drift i DK at argumentere for at man ikke ved hvem der står som ejer af holding......

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Sep 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det giver god mening, at man hos erhvervsstyrelsen ved hvem der er ejer af en given virksomhed. Mit problem ligger kke så meget i at diverse offentlige instanser kender til ejerskabet af virksomheden. Problemet opstår når man kan slå virksomhedens navn op på google, og at man denne vej igennem kan finde frem til ejerne med få kliks. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror ikke du kommer uden om hvis du dels stifter  dels ejer mere end 5% af unoteret selskab. Du vil kunne findes i cvr.dk som ejer som de nye regler er ret klare om

Jeg tror Malta osv er meget lånt tid og vil kunne give problemer i forhold til de nye regler om at man skal kunne identificere den reelle ejer, det handler bla.a meget om hvidvask lov - men tal evt med www.ditselskab.dk jacob Tøjner om han evt mener andet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)