Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde muligt spsonorat u 14 fodboldhold

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle, 

Jeg har ledt med hoved og hale efter et muligt sposnorat til mit U14 hold (Fodbold). Jeg har sendt utallige mails ud og søgt diverse fonde, men får et svar at det ikke kan lade sige gøre på nuverende tidspunkt. Jeg har besøgt lokale virskomheder, og man kan ikke rigtigt fange deres interesse. Jeg har denne skøre ide, at det er en fejl fra min side, som skal rettes men som jeg ikke kan se. Derfor søger jeg indirekte efter hjælp.

Lidt om vores U14, 1.hold. Vi er en truppe på godt 16 spillere, som til dagligt spiler i række 2 pulje 1 hos DBU Københavns ungdomsrækker. Til træner vi og spille hjemmekampe på vores ny renoveret kunstgræs og legendariske bane: Genforeningspladsen. Efter at jeg overtog styring i sommers, har vi bestemt os for et langsigtede mål, at opnå oprykning til mesterrækken, og selvfølgelig er vores kortsigtede oprykning til hvert sæson. Vi hører til, hos Boldklubben Union som har blev grundlagt i 1900- tallet og en af Danmarks ældeste klubber, men som årene er gået, er vi pr. defination en breddeklub. Derfor er den økonomiske aspekt, meget besværligt. Vi har som hold, prøvede at skrabe penge sammen ved at sælge skrabbelodder, men det har bare ikke båret frugt som ønskede. Jeg har som ung træner prøvede at ændre måden at spille fodbold, og det kun klart mærkes der vi gik ubesejret igennem vores første sæson sammen. Til det, har ordet bredt sig og vi har modtaget flere spillere fra Elite hold rundt omrking. Flere på ventelisten. Vi har tre ord, som beskriver os: Vilje, loyalitet og sammenhold.

Hvad søger vi? 

En virksomhed, som er villig til at hjælp med en form for sponsorat, til købe af træningsdragte.

Hvad kan vi tilbyde?

Alle vores kampe bliver filmet og bliver lagt op på youtube, samt vores facebook side for U14. En stor mulighed for at for vist logo eller produkt via visuele billeder.
Vores klubs facebook side, har indvilliget i at give et 'shoutout' til virksomheden.
En hjemmeside under ombygning, som vil indeholde billeder af spillere, kamptrøjer, kampe samt videoer. 
En såkaldt viral video, som spredes gennem drenge og forældregruppen og Boldklubben Union.
Et nyhedsbrev omkring holdet udvikling.
16 glade drenge, som vil arbejde sten hårdt, for at få et succefuld samarbejde.
Evt. ønsker kan altid foreslåes.

Geografisk placeringen: KBH NV 2400
Adresse: Genforeningspladsen 53.



Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej (du skriver desværre ikke dit navn?)

Det er super fedt at I har ambitioner og masser af energi. Fedt at se. 

Det med at søge fonde kan godt være super svært. Der er SÅ mange om buddet, så det er meget svært at komme igennem nåleøjet. Jeg arbejder professionelt med fundraising til foreninger og heriblandt sportsklubber o.lign. og kan se at mange kæmper med det. Det er ikke umuligt at kunne få penge til trøjer fra en fond, Carlsbergs Sportsfond er f.eks. et godt bud, men de får også mange ansøgninger og må give afslag på de fleste. 

Det fondene også ligesom "regner med her" er at foreningerne enten selv tjener penge til det eller skaffer sponsorer som du også selv er inde på. 
Det med at skaffe sponsorer er heller ikke nemt, men en mere farbar vej end fonde mht. spillertøj. Men man skal måske ud og have kontakt med 50 eller 100 lokale virksomheder, før der er en der donerer. Alternativt er jo at lave mindre sponsorater som er mere overkommelige og at I så har 5 eller 10 sponsorer istedet for. 

Og så skriver du at I har prøvet skrabelodder med mindre held. Det forstår jeg godt. De gammeldags skrabelodder giver for det første ikke ret stort overskud (typisk kun 25% af omsætningen eller lignende og "gevinsten" for dem der køber lodderne er meget små eller chancen meget lille. 

Derfor har vi faktisk i Aktiv Fundraising udviklet en ny og moderne form for skrabelod, hvor alle helt sikkert får noget ud af det. Her er overskuddet til foreningen på 80% af omsætningen OG dem der donerer er sikre på "gevinst". Konceptet hedder SupportSkrab. 

Det hele er vendt på hovedet i SupportSkrab, så man skraber ikke for at vinde, men for at donere så lille et beløb som muligt, da der står et beløb under skrabefeltet. Det beløb der står, er det beløb man donerer til foreningen. Som tak modtager man så et ark med 8 rabatkuponer til forskellige online butikker. Rabatkuponerne har en værdi på 500 kr. og det højeste beløb man kan risikere at skulle donere er 25 kr. Derfor er donorer også sikre på "gevinst" hvis man kan bruge det ord. 

Derfor er det meget lettere at få afsat sine skrab med en kampagne fra SupportSkrab i forhold til de gammeldags skrab og vind lodder. Overskuddet her er tilmed ekstremt meget højere end alle andre skrabelodder o.lign. på det danske marked.

Dette produkt vil jeg "selvfølgelig" anbefale dig. Jeg har lige sendt en sending afsted til et U13 hold, som ad denne vej tjener penge til et fodboldstævne de skal på senere i år. 

Du kan bestille en gratis infopakke hvor du kan se hvad SupportSkrab er for noget her: http://supportskrab.dk/infopakke

Og ellers er det bare at klø på med sponsorerne :) 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Fra Odder
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Escape In Time Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Jeg har lige været med til at stifte eSport Odder, og det her lyder som en god mulighed for at vi kan rejse nogle penge til foreningen. På din hjemmeside har jeg bestilt en prøvepakke :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fedt med et ambitiøst fodboldhold!

De sponsorater som i efterspørger, vil jeg mene, udelukkende gives af lokale virksomheder i jeres område. Så er det din opgave at sælge jeres fodboldhold bedst muligt overfor potentielle sponsorer.

Inden du opsøger virksomhederne, så find ud af helt præcist hvor mange penge nye træningsdragter koster (med sponsorens logo selvfølgelig). Vær klar med nogle konkrete tal, så virksomhederne ved hvad de skal give og hvad de kan få for disse penge.

Held og lykke med det :-)

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)