Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop efter rettelser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej efter at have fået noget feedback på vores webshop helt i starten er vi nu længer hen i processen.

Vi har ca 100/ 150 besøg om dagen. Men ikke mange ordre. Jeg ved godt vi er i produkt klasse som ikke giver mange ordre. Men på den anden side kender jeg nogle webshops som sælger i samme prisleje og får mange ordre.

Vi kommer har rundt påske og kommende måned til at bruge nogle penge på både adwords og fb annoncering. Men Så skulle de besøger vi hiver ind gerne være tryg og blive ledt til at købe.

Er der noget der kan gøres bedre med hensyn til konvertering osv?

Skulle man have e-mærket?

Er der noget med indretning der kan gøres bedre?

Kom gerne med feedback!

www.tilterrassen.dk

Mange tak

Vh Sander

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

fin side , jeg ved ikke hvorfor i ikke sælger, skulle jeg kobe ville jeg være tryk ved jeres shop.

jeg læste lige din Om Os side.. Undskyld men "Jeg er sidst i tyverne og er gift med Lea og har 2 fantastiske og lidt for kloge små piger."  det er jeg da saa ligeglad med :-)  det virker ikke særligt seriøst at skrive det i mine øjne. Fra at have lyst til at kobe hos jer/dig ( er ikke sikker paa  med den tekst om du er alene om den eller der er flere ) og jeg læste det fik jeg det lidt saadan at det virtker ikke saa pro. Ja jeg er maaske en særling men synes ikke at saadan en sætning har noget at gøre paa saadan en shop :-)

Jeg ser det lidt som at hvis du for en kunde ind i din fysisk butik siger du heller ikek at du er sidst i tyverne og at du har to børn.

Men igen din webshop er rigtig fin og troværdig ellers synes jeg

Tilmeldt 11. Feb 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det,

Du har fuldstændig ret. Det er noget vi skrev et stykke siden og har ikke skænket det den tanke. Har ommegående fjernet det siden jeg selv egentlig også synes det er irrelevant .

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)