Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS! Hør foredrag om mit liv med misbrug, stress og om at være leder og iværksætter!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Aminoer

Jeg håber de følgende ord, bliver taget godt imod:

Den 17. oktober 1997 tog jeg en dybtfølt beslutning om at ændre mit liv og har stort set ikke set mig tilbage lige siden. Før jeg tog den beslutning, var jeg misbruger igennem 12 år og kommer fra en noget anderledes baggrund.

Nu har jeg været clean og ædru i over 19 år.

Jeg var ikke god til andet end Engelsk i skolen, og det er kun fordi min Far var en af de første i kvarteret der fik en VHS maskine, at jeg lærte engelsk ved at se amerikanske film. 
Jeg blev smidt ud af folkeskolen og kom på en ungdomsskole, hvor jeg blev voldeligt mishandlet og tortureret dagligt i 2 år. Min første streg amfetamin tog jeg som 14-årig. Ikke meget senere, begyndte jeg at drikke, ryge hash og tage andre stoffer.

Jeg blev på gaden formet til en kreativ og ressourcefuld kriminel og sad i fængsel – både i Danmark og i udlandet.

Mit liv var en lang nedtur og hverken jeg selv eller nogle som helst andre mennesker, troede på at jeg nogensinde skulle blive til noget. Faktisk, var jeg slet ikke klar over, at det overhovedet var muligt, at komme ud af det hårde liv jeg levede.

Jeg troede vitterlig, at jeg skulle dø af det i en ung alder.

Men en dag blev det for meget og jeg blev hasteindlagt på den lukkede afdeling, selvmorderisk og med et nervesammenbrud.

En ny bund i en lang række af bunde var nået.

Bagefter kom jeg i døgnbehandling for mit misbrug og begyndte at leve et andet liv, én dag ad gangen, én beslutning ad gangen.

Mine ambitioner gik fra før at klare mig igennem dagene eller timerne - nogle gange minutterne - over til at arbejde mig højere og højere op i det private erhvervsliv og senere hen blive iværksætter – også i udlandet.

Jeg fik gnisten tilbage, arbejdede benhårdt med mig selv og skiftede det gamle liv, de gamle bekendtskaber og det gamle miljø ud med sunde interesse, gode venner og et liv med håb og mening og mål.

Men jeg var karriereminded til fingerspidserne, i en grad, så jeg gik ned med stress og udviklede en depression. Jeg følte at jeg måtte kæmpe igen, men det var ikke før, jeg gav slip i kampen, at jeg fik det bedre.

Da indså jeg, i al den tid, siden jeg blev clean, at jeg havde valgt penge og prestige over arbejdsglæde og meningsfyldthed.

En prioritering, jeg nu gør op med.

Derfor har jeg lavet min egen foredragsvirksomhed, hvor jeg tager ud til virksomheder, skoler, uddannelsessteder, institutioner, foreninger, hospitaler og lignende, og fortæller om min livs og -erhvervserfaring. Om hvordan jeg havnede i et massivt narkotikamisbrug, hvordan jeg kom ud af det og hvordan jeg satsede alt på ét bræt i erhvervslivet og som iværksætter og fik en af livets mavepustere med stress og depression.

Som nystartede iværksætter vil jeg gerne booste interessen og opmærksomheden for min virksomhed.

Af samme grund kommer jeg rundt i Danmark i uge 17 (24-28 april) og holder GRATIS FOREDRAG!

Så…

…hvis du synes det kunne være spændende at få mig på besøg, der hvor du er, så tag et kig på min nye hjemmeside, hvor du kan læse mere om mig, hvad jeg kan og tilbyder. Scroll ned til ”Priser” på siden ”Book Foredrag”, for at se mit tilbud med gratis foredrag.
Via kontakt siden kan du skrive eller ringe til mig.

Det vil desuden være en stor hjælp, hvis du vil dele mine ord i dit netværk.

Tak – og måske ses vi derude et sted? 😊

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)