Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opencart, Prestashop eller WP Woocommerce

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

Hvad mener I om disse 3 valgmuligheder til en onlineshop. Det er til en shop med eget mærke så der vil ikke være flere 100 vare. Men produkterne vil være  i forskellige størrelser.

Er Opencart "gammeldags" og overhalet af det 2 andre ? Er Opencart god og nem at gå til mht SEO. De 2 andre har jeg lidt kendskab til.

Til Wordpress tales der oftes om woocommerce men findes der  andre shop plugins til wordpress som kunne være værd at overveje ?

Tak

Anders

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening bør du først definere dine krav til shoppens funktionalitet, før du kigger på systemer. Smile

Du kan nemt finde fortalere for de fleste systemer. Jeg er f.eks. fortaler for Magento - fordi det både kan give en god standard shop til en god pris, men også fordi det kan skaleres når behovet forhåbentligt opstår.

Min opfordring vil være at starte på en template baseret løsning og bruge resurserne på at øge shoppens synlighed, fremfor unikt design og ekstra funktionalitet i starten (uanset platform). Det er lige meget med en flot shop, hvis ingen besøger den. 

Jeg ved at Shoporama også er en god platform, hvis du kan passe ind i den funktionsmæssigt.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes du skal vælge wp woocommerce jeg arbejde selv med hjemmeside dagligt

Hej jeg kan sæt en op til 2500 kr.

grafik 300 kr.

/Mathias

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestashop er nem og stabil. En sikker løsning. Der findes moduler til alt og er der problemer, kan det googles på et øjeblik.

Men skal det være meget specielt og unikt, så er Woocommerce måske den bedste løsning, Begge systemer er gennemprøvede af mange mennesker og virker. Men WP har mange mange temaer som er flotte og fyldt med unikke muligheder.

Jeg er personligt til Prestashop, men det er kun fordi det er den jeg selv arbejder mest med. Når det først er helt på plads, så spiller det bare.

Shoporama kender jeg ikke...

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Andersen:

Efter min mening bør du først definere dine krav til shoppens funktionalitet, før du kigger på systemer. Smile

Du kan nemt finde fortalere for de fleste systemer. Jeg er f.eks. fortaler for Magento - fordi det både kan give en god standard shop til en god pris, men også fordi det kan skaleres når behovet forhåbentligt opstår.

Min opfordring vil være at starte på en template baseret løsning og bruge resurserne på at øge shoppens synlighed, fremfor unikt design og ekstra funktionalitet i starten (uanset platform). Det er lige meget med en flot shop, hvis ingen besøger den. 

Jeg ved at Shoporama også er en god platform, hvis du kan passe ind i den funktionsmæssigt.

Hej

Shoppens funktionalitet , ja der er ikke noget specielt at tage hensyn så ingen specielle funktioner.  Det er mere hvordan de er at arbejde med, Opencart virker lidt gammeldags på mig uden at jeg har noget at have det i. Jeg ved at Wordpress og Woo er der spandevis af plugins til samt Prestashop. 

Magento springer jeg over da det er en alt for krævende shop software med hensyn til hosting og hvad jeg har brug for. Der er som sagt ikke mange produkter.

Når du skriver: starte på en template baseret løsning - hvad mener du med det ? Købe en template på themeforest.net ? Hvis ja så vil jeg også det da der i dag findes mange pæne templates. 

Jeg besøgte Shoporama  og ja hold da op de er hurtige de shops som er lavet på det så tak for henvisningen.

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til hvordan de enkelte systemer er at arbejde med, så må du kunne prøve en demo ret nemt de forskellige steder. Den slags er meget smag og behag efter min mening Smile

Ja, jeg mener at det er fordelagtigt at starte ud på en god template baseret løsning - f.eks. fra themeforest - så du ikke bruger dine resurser "unødigt" her på at starte shoppen op. Det giver i de fleste tilfælde mere mening at bruge krudtet på at skabe synlighed til shoppen - hvilket er det absolut vigtigste for en nystartet shop. Big Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Woocommerce er den største uden undtagelse 
Prestashop og Magento lige i røven af dem

Jeg ville først hvis jeg var dig afdække behovet hvad du har brug for - og kan Woocommerce klare opgaven, så vælg da for guds skyld det, for det er jo nærmest gratis.

Endvidere kan du jo så bruge vores avecdo plugin (der er tilgængeligt lige nu til de tre nævnte opensource systemer) og få dine data på diverse kanaler som feks Pricerunner og Google Shopping så du kan få lavet mer salg.

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på, at Prestashop også er tung - ikke så krævende som Magento, men Woocommerce og Opencart er letvægtere ved siden af.

Opencart er god, men der findes langt flere plugins til Woocommerce. Og det har jeg fundet ud af, at jeg i hvert fald ikke kan undvære.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Følger lige med her

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)