Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner med en meget beskeden investering til global virksomhed med fantastiske muligheder !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære dejlige Aminoer,

Jeg beklager på forhånd for stavefejl, dårlig grammatik mm. Mit outcome med denne post er at  ligge en "føler ud” herinde omkring noget jeg har på mit sind.

Min partner og jeg mener, at vi har en revolutionerende ide, som vi arbejder på højtryk på og som vi leder efter den rigtige partner til. Og vi er lidt i tvivl om, hvordan vi skal gribe det an, da vi ikke har brug for en særlig stor partner. Er der nogen der kan hjælpe ?

Lige lidt baggrundsviden. Jeg har selv førhen drevet og ejet konsulentvirksomhed og jeg har også ejet og drevet 2 restauranter, som jeg så sidenhen har solgt for at kunne rejse verden rundt. Det gjorde jeg i 2 år. Jeg er i dag 30 år gammel. Min partner har været team leder for bl.a. Telia, Tellmore og sidst for en gruppe sælgere for en privat-ejet virksomhed, hvor vi begge arbejdede og lærte hinanden at kende.

Historien er lidt sjov fordi vi mødte hinanden i det firma, som i øvrigt har base i Danmark men også et kontor i Asien (hvor vi mødte hinanden) og det er så sidenhen gået konkurs. Vi fik ikke vores løn mm. til sidst, så nu er vi i dialog med løn garanti fonden angående dette.

Vi stod så lige pludselig i den 3. verden uden job… Jah, hvad gør man så?

Vi tog en øl på en bar og snakkede om mulighederne, hvor jeg så kom op med en ide og sagde: “Hvorfor starter vi ikke vores eget salgsbureau.. ?” "Jeg har været selvstændig det meste af mit liv og jeg har også haft en network marketing virksomhed, hvor jeg slog rekord i 7 lande og der havde jeg 200 sælgere, som jeg var team leder for + du ved jeg altid var blandt de 3 bedste sælgere sammen med dig hver måned i vores firma,” var mit argument til min partner.

Min partners svar: “Jah, jeg har altid ligget nr. 1 og 2 de steder, som jeg har arbejdet de sidste 6 år, sælge kan vi godt.. Hvad skal vi sælge ?"

Og så begyndte vores brain-storm… Vi kan kun sælge ting, som vi 100 % tror på.

Den ide, som vi er kommet op med er så god og langt bedre end jeg nogensinde turde drømme om.

Det er en ide, som vi kan sælge til alle store og mellemstore virksomheder i Danmark. Det fede ved vores ide er, at vi kan også sælge den til mange mindre virksomheder, når vi har lukket nogle store kunder.

Hvad sælger vi?

Vores kerne ide er:

  • Vi sælger muligheden for at gøre en forskel for børn i nød samtidig med at spare på dine produkter, som du i forvejen køber.

Vi sælger dog:

- Rabat på diverse produkter
- At gøre en forskel
- Markedsføring
- Mulighed for at rebrande sig som virksomhed
- Mulighed for at gøre sit brand stærkere i form af diverse Sponsor/aktiveringer

Vi kører på det menneskelige plan samtidig med, at det giver logisk mening at være med, da du jo sparer på ting du i forvejen køber. Vi skaber en virksomhed, der oprigtigt skaber værdi for andre mennesker på alle kanter. Det her er ikke et dårligt “giv mig et like og så donerer jeg 10 kr. initiativ.” Der er mange negative associationer når det kommer til velgørenhed, det her er ikke en af dem —> Det her er en reel god forretning, der skaber god værdi.

Forestil dig, hvis jeg sagde til dig: "I stedet for at du går ned i netto og køber din sæbe, så kan du købe nøjagtig samme sæbe fra mig, men hver gang du køber den, så går 10 % af beløbet til denne gode sag? (F.eks. en skole til børn i Cambodia) og i øvrigt, så får du den 10 % billigere.. Hey, du skal alligevel købe den sæbe, vil du ikke hellere hjælpe nogle andre mennesker samtidig med, at du gør det?"

Hvis du vidste, at det jeg sagde var rigtigt, og hvis du stolede på konceptet var rigtigt, og hvis du stolede på, at du fik rabat, så skulle du jo være en idiot for ikke at sige ja. 

Så godt er vores koncept.

Så hvordan får vi det til at hænge sammen ? Jah, det er jo vores forretningside, som vi gerne vil dele med kandidater.

Jeg ved godt, at det ikke er særlig konkret men det fordi vi gerne vil dele det med de rette kandidater. Og ikke er klar til at dele det med hele verden endnu.

Hvor står vi henne nu 2 måneder inde i forløbet?

  • Vi har hjemmesiden på plads, vi har webshop på plads
  • Konceptet er på plads.
  • Vi har troværdig samarbejdspartner.
  • Vi har vores ringe systemer på plads.
  • Vi er 2 fuldtidssælgere, vi har alle ringe systemer på plads og samlet 10 års erfaring med kold kanvas.
  • Vi har salgs strategi på plads, der vil sikre os en omsætning på. 500.000 kr. over de næste 90 dage med udgifter for ca. halvdelen (vi går på telefonen og laver salg i næste uge).
  • Vi har 25 % af vores salgs-materiale klart.

Hvad mangler vi?

Vi er begge uden løn og vi har ikke en opsparing, det lidt vi havde har vi smidt ind i firmaet. Vi skal bruge penge til at eksekvere på denne strategi. Vi er gået fra at have godt job, hvor vi blev betalt op til 40.000 kr. månedligt til at gå ned og leve for 5000 kr. om måneden (Jah jeg troede heller ikke det var muligt at leve for, selv da jeg var 16 år gammel med min 1. forretning tjente jeg mere lol). Vi er klar på at ofre os selv i denne opstart, da vi ved, hvad det bliver til. Så penge nu og her betyder ikke noget. DERFOR kan du lave en god deal. 

Vi søger en partner, der vil tage 10 % af vores forretning for 20.000 kr. Det er, hvis jeg skal sige det som dyne Larsen ville sige det, et røverkøb!

Disse penge vil gå til:

  • Vores løn i 60 dage fra og med 1. Maj… Så vi ikke skal fokusere på andre ting end at skabe værdi. 

Hvorfor går vi ikke banken ? Når du har boet i udlandet noget tid, og ikke har brugt dansk bank, så kan du ikke levere de nødvendige ting, der gør at banken tør låne dig penge.

Hvis vi går ud og tager et side-job, så tager vi tid væk fra projektet. Vi arbejder 100 timer + om ugen og er klar til at gøre alt for det. At have noget ved siden af er ikke den vej, der gør, at vi kan arbejde og bruge aller mest tid på projektet. Vi er besluttede på at det gøre projektet till en succes. Den feedback vi får fra virksomheder, som vi har testet det på er god plus vores gennemslagskræft rent salgsmæssigt har aldrig været stærkere, da vi aldrig har siddet med noget, som vi har troet på så meget, som vi gør med dette. Vores styrke er klart, at der bliver solgt en masse med garanti og, at vi får nogle penge i kassen. Det problem får vi ikke.Vi får sikkert en masse andre problemer, men salg og få penge i kassen af vores kunder bliver ikke et problem. Vi regner med 1. kunde betaler ca. 1. Juni, midt juni senest.

Så dette er en mulighed for at blive partner og selvstændig på et globalt projekt, hvor vi markedsfører aggressivt til tusindevis af virksomhedder de næste 90 dage og viser, at vi har en 3 cifret million ide, at vi tænker langsigtet - det handler ikke om, hvad vi kan lave i år eller næste år men, hvad vi kan skabe de næste mange år. Og mulighederne er gigantiske.

Vi er både interesserede i en aktiv partner eller en passiv, der gerne vil se noget smukt blomstre.

Jeg ville ønske, at jeg kunne poste inde på Amino Kapital, men det koster 1000 kr. og det er ikke i budgettet pt.

Så mit spørgsmål og grunden til, at jeg har posted herinde er for at spørge om hjælp - hvor ville være en god ide at poste om sådan et projekt og hvordan skal det efter jeres mening gøres ?

Ser meget frem til feedback og tager i mod alt konstruktivt med kyshånd,

På forhånd tusind tak

Tilmeldt 5. Apr 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gutter.

I kan til at starte med, sende mig en mail.
Så tager vi den derfra.

Ssyounis@icloud.com

Mvh
Sean Younis

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil gerne høre mere omkring jeres projekt så kontakt mig gerne på palle@7ofdiamonds.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt mig gerne på Ihs@live.dk

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)