Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt navn søges til webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger et godt navn til en webshop som sælger covers/cases til mobiltelefoner.

Mvh

Guldhammer

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 49
Fra  Ü-Wear Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

CoverHammer
Cover-Hammer 
:o) 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

UnderCover.dk er desværre taget - den kunne da ellers være sjov :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

www.coverchange.dk

.com er taget desværre.

www.changecover.dk

.com ved ikke om den er taget, der dukker bare en hvid side op.

www.tlfcover.dk

www.skiftcover.dk

Tror i dit tilfælge at det bedste ville være at bruge et navn, der kan dukke op hvis folk tilfældigt søger på google angående covers eller ligende til mobil tlf. Tænk på ofte brugte søgeord.

Så ord som SKIFT, COVER, MOBIL, TELEFON etc. etc. vil være gode.

Jeg har venner I Kina, hvis du har brug for en til at købe og importere til dig. Har set cool designs der, som jeg ikke har set her.

Men jeg kender ikke reglerne for at importer mobil covers, ved bare de gør så meget mere ud af variationen af designs.

Men du har allerede en importør, sikkert også baseret i Kina Wink

Hvis du skulle være er interesseret, så skriv til mig, og jeg kan give dig en kontakt til en ven på WECHAT (det er en APP i stil med snapchat)

Men som sagt, kender jeg ikke selv reglerne ved denne form for import til videre salg, så det vil jeg ikke blande mig i. Evt. juridiske regler så håber jeg du selv kender dem. Priser og det må i selv snakke om.

Mvh Allan

P.S Håber jeg snart kan se flere variationer af covers til min android telefon, det vestlige marked er uden kunst og humor

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte at påpege hvor vigtigt det er, at du bruger ord i din webpage som ofte bliver brugt på f.eks. google. Når folk vil købe noget nyt, laver de ofte en søgning på nettet. Gør det hele nemmere for dig selv, hav et ord i hjemmesiden der ofte vil dukke op i denne sammenhæng.

Med dit produkt, er dit hjemmeside navn utroligt vigtigt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)