Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM software

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg kigger efter en platform til et nyt MLM system! Nogen som har erfaring med dette?

Nogen som ved om man som dansker kan forstå det som diverse MLM software udvikler snakker om? 😀

Jeg mener, findes der mon et dansk MLM-system, som er til betale?

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn,

Hvis du tænker en webshop som kan håndtere MLM salg så kan jeg godt hjælpe dig . :)

Så bliver alle ordre lagt i samme webshop og behandlet samme sted fra...

Og alle MLM afregninger udføres automatisk ...

Venlig hilsen
Lars Andersen
CoMaSys
Lars@comasys.dk

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, lad os finde ud af hvad, hvordan og hvorfor? 😀

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hvordan er det helt konkret, at dit system adskiller sig fra almindeligt pyramidespil. Og her skal du lige være helt konkret; ingen private Skype samtaler, ingen nye systemer du ikke har tid til at forklare nærmere om og ingen bortforklaringer om, at det er grundigt gennemprøvet. Helt konkret, hvordan er dit system anderledes (og lovligt)?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne,

Nu kender jeg ikke Finn's system .. men at sige det er ulovligt uden kendskab er det samme som at sige at alle pistoler og knive er ulovlige.
MLM har nogle triste historier på sig med ulovligt pyramidespil osv. .. men P2P fildeling har jo det samme.. alligevel er det sådan eks. Windows opdatering og store spilopdateringer sendes ud..

MLM er en ganske lovlig og anerkendt måde at handle sine vare på .. det kræves blot at der er et reelt produkt og at formålet ikke er at skaffe andre forhandlere..Som lægger stort indskud..

I dagligdagen kender du det bare som Fabrik, distributør, forhandler ... det er samme princip .. der aflejres nogle Kr i hvert niveau selvom varen bliver sendt direkte fra fabrik til kunde fordi der ikke er nogen der har råd til at have lager mere..

Men det bliver da spændende at høre om Finn's system ..


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke læst hans system ulovligt, jeg har bedt ham redegøre for, at det ikke er tilfældet. Stor forskel. Lad manden selv komme på banen og fortælle, hvorvidt der er tale om er "frisk" system.

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn77:

Hej Arne, læs trådstart!

Jeg efterspørger viden om MLM software på dansk!

Om hvorvidt mit koncept er lovlig eller et pyramidespil, kommer du ikke til at skulle afgøre i denne omgang!

Jeg henviser dog lige til Forbrugerombudsmanden som mener dette:

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/~/media/Forbrugerombudsmanden/loveregler/retningslinjer/2016%20Vejledning%20om%20Multi%20Level%20Marketing%20pyramidespil%20november%202013.p

Så vi kommer frem til, at du ikke selv kan redegøre for hvorvidt der er tale om et egentligt pyramidespil eller ej, samt i stedet henviser til en vejledning? Seriøst. 

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej Arne, men skal nok lige forklaredig det en sidste gang, så selv du måske forstår!?

MLM software! - jeg ønsker viden om muligheder!

Har du ikke noget konstruktiv at bidrage med, burde du måske forsøge at genere et andet sted!?

Og det mener jeg seriøst!

Ps. Mere relevant for mig at vide hvad FBOM mener er MLM - eller ikke!

Er iøvrigt ligeglad med hvad du måtte mene!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)