Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fragt til hele eu?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino :)

jeg har haft en snak med et pick and pack lager som skulle stå for forsendelsen af mine pakker til hele eu. de oplyste mig en pris på 69 kr som en general pris og jeg havde derfor mulighed for at lave en lav fragtpris på min egen side. nu viser det sig at dette er på danske ordre og at en pakke til f.eks. polen til koste små 250 kr! :( 

hvilke erfaringer har i med forsendelser til eu? 

hvis nogen kunne have tid og lyst til at hjælpe mig over telefonen, ville dette tages i mod med stor jubel! 

håber at i kan hjælpe mig, da dette lige vendte op og ned på hele min kommende webshop

mvh

asger

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget fylder og vejer dine pakker?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

størrelserne vil ofte svare til en sko boks og vægten vil være mellem 1 til 2 kilo :)

Tilmeldt 27. Mar 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kommer meget an på hvad du skal sende.

Vi bruger selv UPS til hele EU - de har ret gode rabatter, alt efter hvilken branche du er i - tit har den enkelte branche organisation nogle faste rabatter hos dem.

Imidlbart lyder der dyrt på det pågældende lager hotel. Men husk på at de tjener penge på både Pick pack og transport.
Hos de fleste lager hoteller kan du godt bruge dine egne fragt aftaler(såfremt du kan få en bedre pris end den de tilbyder).

Igen kommer det an på branche - men vil mene at hvis det er enkelt pakker? Så burde
du kunne komme ned under 30 Per. Pak plus forsendelse. Dette beregnes selvfølgelig også efter hvor mange units du sender om året?

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gert og tak for svaret.

ville du have tid til at forklare nærmere hvad du mener med de 30 kr. plus forsendelsen? ville det så være de 30 kr. plus de 210 kr. som gls tager for en forsendelse til polen?

Tilmeldt 27. Mar 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det vil det.

Min erfaring er igen at UPS er billigst i EU og GLS er de billigste til fragt i DK.

Men det kræver du laver en god aftale med UPS - deres liste priser er høje:)

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for svaret :) jeg prøver at dykke ned i sagen.

god weekend!

Tilmeldt 3. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger

Du kan kontakte mig på 20645509, så skal jeg nok hjælpe dig.

Mvh

Henrik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)