Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaber jeg mere salg uden et stort budget?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 12
Fra  KASPERBENJAMIN Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere og e-handel entusiaster. 

Mit navn er Kasper Benjamin Sørensen, og jeg driver webshoppen. www.kasperbenjamin.com, hvor jeg tilbyder grafiske plakater til boligindretning. Det handler om dansk design og inspiration fra den nordiske boligindretning. Alle plakater bliver produceret i høj kvalitet og leveres gratis til nærmest pakkeshop (GLS).

Jeg startede dette projekt op i Juli 2015, og har i Juli 2016 fået en hel ny webshop som er drevet af Wordpress og temaet Shopkeeper. Temaet er blevet ændret og modificeret med professionel hjælp fra en koder. Det har givet et anderledes look end de fleste standard webshops

Som mange nyopstartet enkeltmand virksomheder er budgettet ofte det største problem. Jeg arbejder til daglig som SEO ansvarlig for Intersport, og har opbygget en god viden som jeg har overført til mit eget "hobby" projekt. SEO er "desværre" en investering som tager tid at bygge sig stor. Jeg har overvejet AdWords, men budgettet er ikke til det. 

Jeg driver en Facebook side med lige over 1000 likes samt Instagram profil, som har hentet det meste trafik. Problemet er der er store udsving i salget og jeg kan ikke knække koden. Primært handler det i første omgang om mere trafik, og i den forbindelse vil jeg hører jer hvad I vægter når I ønsker et større salg uden at bruge et stort budget.

Jeg er som sagt alene om dette projekt, så design, markedsføring, kundehåndtering, levering samt faktura styres af mig ved siden af et fuldtidsarbejde. Så med alt dette sagt, hvor ser i lavt hængende frugter og hvad vil i kaste jer over i en så konkurrencepræget branche som plakater?

Hvis I har optimerings punkter i forhold til designet på shoppen og konverterings muligheder, så skriv det endelig også på.

Ser frem til jeres svar.

De bedste hilsner
Kasper Benjamin Sørensen 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper,

Du skal have fat i retargeting og nyhedsbreve.

Jeg har ikke lige tid til at uddybe, men jeg vil gerne tilbyde dig 20 minutters gratis sparring omkring marketing - bare send mig en mail på jakob@bankunderbordet.dk og henvis til denne tråd.

Fra Odense
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 12
Fra  KASPERBENJAMIN Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, 

Tak for din besked. Det glæder mig du har 20 minutters sparing :) 

Jeg har været igang med nyhedsbreve via mailchimp og har lige sat en remarketing annonce op her i weekenden på Facebook rettet mod personer som har besøgt og ikke besøgt min hjemmeside.

Du hører fra mig snarest. 

Vh Kasper 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Fin presseside - hvorfor ikke udnytte den mere? 

EN SEO-nørd, der ved siden af jobbet i InterSport arbejder med sin egen webshop er da en FREMRAGENDE historie; artikler i Børsen mv. kan nemt give direkte salg, men selvfølgelig også en generelt højere kendskabsgrad til dit website. Dette - mener jeg - er en meget, meget lavt hængende frugt. Smile

Fx. er der jo Børsen Bolig og andre boligmagasiner, hvori dit produkt passer som fod i hose. 

Fra Odense
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 12
Fra  KASPERBENJAMIN Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Navnebror, 

Tusind tak for din besked. Det var en rigtig god mulighed at henvende sig til medier som virkelig har troværdighed bag sig. I denne situation har jeg aldrig selv tænkt over hvordan man egentlig gør? Hvad vil fremgangsmåden være for at tage kontakt til Børsen, og i dette tilfælde deres bolig del? Ringe, e-mail eller hvad er den "korrekte" måde? 

Mvh Kasper Benjamin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

...sikke alle de navnebrødre i denne tråd. Surprise  Skype-TongueOut

Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper
Ifølge din presseside bor du i verdens største lejlighed. 44 km2 er ikke smaating ;-)

Lykke til, med at faa flere kunder :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Hvad med at komme på diverse kanaler som google shopping, Kelkoo, Pricerunner osv? Du kan prøve avecdo her i åben beta perioden gratis, der er næsten to måneder tilbage hvor det vil være gratis, og derefter er det faktisk også gratis for en kanal - så kan du jo altid bare beholde en integration bagefter.

Som noget ekstra vil det også gøre så dine data gratis kan feedes ind i Snup.nu (Den integration er altid gratis - dog ikke muligt med erotisk materiale). 

Se eventuelt mere på http://avecdo.com/da/

Fra Odense
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 12
Fra  KASPERBENJAMIN Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anf! 

Hvor står det henne? :-D 44km2 var mere en metafor for at du kan starte op alle steder, selvom du har "verdens mindste lejlighed" :D 

Tusind tak for kommentaren, og fortsat god dag :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 12
Fra  KASPERBENJAMIN Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom, 

Tak for din besked og dine gode input :) 

Jeg vil helt sikkert se nærmere på denne mulighed og se hvad den kan gøre for min webshop. 

Mvh Kasper Benjamin

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)