Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Husk på, at SEO ikke laver alt arbejdet for dig!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I min virksomhed ser jeg igen og igen, hvordan mine kunder sætter alt deres lid (og budget) til det SEO bureau, som laver deres SEO.

Og det er også super fint, for SEO er rigtig vigtig for din virksomheds synlighed - På Google.

Men noget som mange glemmer, og som jeg lige vil nævne i dette indlæg er, at din hjemmesides udseende faktisk også har en eller flere fingre med i spillet, når det kommer til salg.

For det er jo sådan, at vi har med rigtige mennesker at gøre. Dem der både er af kød og blod, og har hår og hjerner. Og selvom de finder din hjemmeside siddende med rank ryg og krone, som nummer 1 på deres søgeord, så er det altså ikke den eneste faktor der spiller ind.

For faktisk er det indtrykket af din hjemmeside, der spiller den største rolle. SEO er skide godt til, at få folk ind på din hjemmeside. Men derfra skal du selv tage din mulige kunde i hånden, og skabe et salg.

Og det er ofte her, hvor det går galt!

Jeg plejer at sige, at du har mellem 5-10 sekunder til, at fange den besøgende, inden han går tilbage og tager den næste i rækken. Og her er det alt der gælder!

For at ramme de besøgende, skal du sørge for at have:

- Tekster der fanger de første 3 linjer

- Call-to-action, som leder den besøgende videre

- Billeder/grafiske elementer i fantastisk kvalitet

- Farver der passer sammen

- Enkel og overskuelig hjemmeside

Du skal simpelthen fodre din besøgende med kvalitet, og smække budskabet helt derop, hvor de ikke kan undgå at se det.

Og kampsælg nu ikke produktet som produkt, men kampsælg det istedet som et behov, din kunde har brug for!

Gør dét, og du vil pludselig se mange flere resultater i din virksomhed :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk så mener jeg at google vægter din side højere hvis folk interagerer med siden og bliver der i længere tid. Derfor kan man næsten sige at det du nævner med udseendet på selve siden og optimeringen af konvertering er en del af den SEO man burde lave.  

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 29
Fra  Balle Dyreklinik Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for tips!

Balle Dyreklinik speciale i hunde, katte og små gnavere.

Kærlig Dyrlæge i Silkeborg

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)