Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se søgeord i Google Analytics

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så vidt jeg véd har det i lang tid i Google Analytics ikke været muligt at se hvilke søgeord folk har brugt, for at finde frem til ens hjemmeside. Feltet med søgeord siger blot (not provided).

Men, igår oplevede jeg pludselig, at en besøgende kom ind på min hjemmeside med søgeordet 'udendørs brændeovn'.

Mit spørgsmål er så: hvordan kan det være, at jeg i dette tilfælde har kunne se det - da jeg jo synes det er en ret smart feature? Hmm

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener bestemt godt man kan få søgeord som folk bruger til at finde ens side på over i analytics. Som jeg husker det skal ens Search console side forbindes til ens Analytics side. Men det kan lige være der er andre der skal bekræfte det.

Hvis du har et søgefelt på din side, som folk kan skrive tekst i, kan det også være de søgeord du ser i din analytics. Dem mener jeg du finder under Behavior - Site Search - Search terms.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

De søgeord jeg taler om, er dem, som brugerne skriver i f.eks. Google Smile

Nu prøvede jeg at google mit eget navn - og så dukker jeg rigtigt nok op. Men klikker jeg på søgeresultatet, der fører til min egen hjemmeside - så viser Google Analytics lige pludselig ikke noget nu.. Hmm

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 29
Fra  Balle Dyreklinik Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er, at Google Analytics ikke registrerer samtlige søgninger.

Balle Dyreklinik speciale i hunde, katte og små gnavere.

Kærlig Dyrlæge i Silkeborg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)