Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør af tennis strenge kopi?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Mar 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har fundet en leverandør af tennis strenge i Kina, som er utrolig billig! En rulle streng som normalt koster 1600 kr koster 360 kr. Har købt en rulle og det virker og ser meget ægte ud.

Må jeg sælge dette videre eller skal jeg være 100 % sikker op det ikke er kopi?

Jeg har i tankerne at strenge ketchere op, eller bare sælge strengene :-)

Ser frem til jeres svar!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Skov :
og det virker og ser meget ægte ud.

Du bliver nødt til at være mere specifik med hvordan ser varen ægte ud?  ligner indpakning eller navn, det originale produkt ?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve produktet altså strengen kan jeg ikke se noget i vejen for at du må sælge, men jeg tror Ravn er nervøs for om der er navn på, selve strengen er nok ikke kopi (men ja det er dit ansvar).

Men tennis og batminton udstyr bliver ikke rigtigt produceret andre steder end Asien, så chancen er meget lille for at du får problemer med dette produkt, hvis det er "no name".

Men som sagt, det er dit ansvar, så du skal helst være i god tro. Men der sker næppe andet end at du får varen konfiskeret i tolden, så du må jo vurdere om du vil løbe chancen. Du kan måske få en forhåndsgodkendelse ved at vise dem varen og spørge, eller du kan købe et begrænset parti og se om de går igennem.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Mar 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Indpakningen ligner den originale på en prik. Den er bare meget billigere end normalt, derfor jeg er tvivl :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Skov :

Indpakningen ligner den originale på en prik. Den er bare meget billigere end normalt, derfor jeg er tvivl :)

Med god grund. Det er jo et af de absolutte tegn på kopi - At kopiere logo og indpakning er let - men strengen nok vanskeligere. Kan du se nogen som helst forskel i mikroskop eller godt forstørrelsesglas? Kan du styrketeste? Du skal jo også tænke på spillerne, som bliver sure hvis det er noget skidt - ud over din egen risiko.

Jeg synes det lugter meget langt væk af ren kopi - og hele ansvaret vil være dit

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Skov :
Indpakningen ligner den originale på en prik

Du kan være helt sikker på det er en kopi!  hvilket kun vil give dig problemer.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo an på hvor du har set prisen til de 1600 kr. til, fordi hvis det er hos en grossist eller lign. så kan det da sagtens passe at man kan købe det til 360 kr. i Østen og de er originale strege, fordi der kommer jo told og fragt oven i. Og hvis de 1600 kr. er inkl. moms = 1280 kr. ekskl. moms og hvis grossisten har ganget prisen med 3-4 stykker, så passer det jo meget godt.

Men det er klart at man kan altid blive overrasket over priserne, hvis man sammenligner med f.eks. dansk grossist som har personale, lager osv. og skal selvfølgelig også tjene på produkterne, kontra man selv importerer varen fra Østen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Marwe:
fordi hvis det er hos en grossist eller lign. så kan det da sagtens passe at man kan købe det til 360 kr. i Østen og de er originale strege, fordi der kommer jo told og fragt oven i. Og hvis de 1600 kr. er inkl. moms = 1280 kr. ekskl. moms og hvis grossisten har ganget prisen med 3-4 stykker, så passer det jo meget godt.

Det lyder jo lidt underligt hvis noget seriøst brand skulle vælge at devaluere der brand ved at sælge så billigt i Asien.  Man må nok snare formode at der er tale om en kopi.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
seriøst brand skulle vælge at devaluere der brand

jeg beklager - jeg har ikke læst at det var et brand, havde bare læst at varen kostede 1600 i DK og 380 i Østen....så jeg beklager naturligvis, selvom jeg stadig ikke kan finde teksten med at det er et brand, men det er nok bare min fejl ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

"Indpakningen ligner den originale på en prik" giver vel en vis anledning til at tro det er et brand. "Ikke brands"/ No-names er sjældent i en indpakning man synes ligner den originale

Klart hvis prisforskellen er mellem Kina og en dansk grossist eller butik, så kan der være stor forskel - Meget af den slags ER kopivarer fra Kina og trådstarter har ansvaret, både for kopi OG mod kunden, for at strengen holder den kvalitet som "indpakningen" peger på, og ikke bliver slap efter første herredouble

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)