Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til gode råd samt udvikling af idé til omfattende app

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere, håber i kan være behjælpelige. 

Jeg har hen over noget tid leget med idéen om at få udviklet en relativt omfattende app, som jeg mener kan danne grundlang for et stort men også meget omfattende segment.

App'en skal have mange af de samme funktioner som instagram, dog med en masse ekstra segmentstilpasset specifikationer, således at kunderne vil kunne tage deres selvpromovering til et nyt niveau, både af personer som ''følger og følges''.

jeg kan sige så meget at dette segment er i rivende udvikling, og har næppe ramt toppen endnu, hvorfor jeg mener at app'en vil kunne kompletterer den store efterspørgsel. 

Mit hensigt med app'en er, at den skal nå ud til så mange kunder som muligt, hvorfor app'en skal være gratis. Indtjeningsgrundlaget skal dermed ske igennem den kundegruppe som har behovet for at åbne/købe retten til at bruge de segmenttilpasset specifikationer, som hjælper dem til at promovere dem selv langt bedre end nogen anden platform inden for deres branches segment.  

Som bonus info kan jeg afslører at dette segment alene i Danmark har grundlag for +800.000 mulige brugere. 

Jeg er bevidst om at udviklingen af sådanne en app vil være meget tidskrævende og ikke mindst omkostningsfuld at producere/implementere, hvorfor jeg også er interesseret i, at høre fra folk, der er villige til at sparrer omkring idéen samt kender personer der også er villige til, at investere i sådanne projekter, såfremt de ser samme potentiale som jeg. 

Mvh. 

Martin

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)