Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsgiver KONKURS - Udbetaling af løn uden fagforening?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Tidligere i dag ringede min districtchef til mig og lod mig fortælle, at han havde fået afvide af "cheferne", at selvskabet bliver (er ikke endnu) erklæret konkurs, og udbetaler derfor ikke løn, og at jeg skulle finde mig en fagforening asap for at redde nogle af pengene.

Er dette overhovedet muligt? jeg har hverken akasse eller fagforening.

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken branche er du i?
Butik, eller?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

JensMeldgaard:

Hej folkens,

Tidligere i dag ringede min districtchef til mig og lod mig fortælle, at han havde fået afvide af "cheferne", at selvskabet bliver (er ikke endnu) erklæret konkurs, og udbetaler derfor ikke løn, og at jeg skulle finde mig en fagforening asap for at redde nogle af pengene.

Er dette overhovedet muligt? jeg har hverken akasse eller fagforening.

Jeg mener ikke der er fogforeninge eller a-kasse krav til Lønmodtagernes garantifond. Det er en forsikringsordning alle arbejsgivere som udgangspunkt betaler til
Du kan speede process op og få hjælp i a kasse´men jeg MENER ikke det er et krav. Fonden dækker under alle omstændigheder.
Det kan godt være en ide stadigt at være i a kasse. 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan se her hvad Løngarantifonden dækker. Den dækker netop ved konkurser, som John skriver. Du kan først søge når virksomheden er erklæret konkurs. Tror ikke det hjælper på hastigheden at være med i en a-kasse. Du kan dog melde dig ind i en nu og måske få glæde af den efter karens perioden i forhold til udbetaling af dagpenge. Nogle kan også hjælpe med netværk, kurser og finde nyt job.

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)