Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder nye Konsulenter kunder?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nivå
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere solgt konsulentydelser -og fandt det svært og langsomt at få stort nok kundegrundlag. 
Dette indlæg er jeg interreseret i at høre hvordan andre har grebet det an. Og hvad i har haft bedst erhfaring med. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Profigo ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. 

Jeg ved ikke om man kan kalde os konsulenter hos Profigo, men vi formidler kontakt mellem vores kunder og værksteder gennem en 3 tilbuds platform. Vi har egentlig været ret lavpraktiske og ringet rundt til værkstederne for, at få dem tilknyttet til vores side, så vi havde en virksomhedsdatabase. 

Da det er en service der tilbydes, vil den bedste måde at få nye kunder og for at gøre virksomhederne opmærksomme på dig og din service, være at ringe rundt og høre om du ikke må komme forbi til en kop kaffe og fortælle om, hvorfor de lige skal vælge dig. 

Alternativet er vel at være en del af fx Iværksætter Netværket på Facebook. Der er rigtig mange der ofte har brug for hjælp. 

Så alt i alt er det, at få ringet rundt til en masse potentielle virksomheder og få et møde stablet på benene. 

Håber at svaret var brugbart.

Med venlig hilsen

Kasper

Profigo ApS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)