Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - salg af sovesofaer mm.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har startet ny webshop med salg af sovesofaer, hylder, plakater mm.

Dette er den spæde start og nye produkter vil hurtigt komme til..

Så vi tænker nu er et godt tidspunkt at få noget feedback på design og funktion af selve shoppen :)

Vi håber i kan komme med noget konstruktiv kritik, vi kan lære af!

Link: www.behome.dk

Mvh BE Home

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Profigo ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej BE Home

Flot site først og fremmest. For mig virker det mere intuitivt, hvis man kan klikke direkte på billedet i slideshowet øverst på forsiden, i stedet for på knappen i venstre hjørne. På plakat-siden er der nogle af billederne, der ikke aligner vertikalt med de andre(f.eks. Trekant med blomst), og det synes jeg, forstyrrer udtrykket en smule. Man kunne f.eks. fjerne det forstørrede billede bag plakaten, så plakaten kan centreres, og i stedet gøre det muligt at se den i forstørret udgave, når man er klikket ind på plakatens underside. På mobil-version kan jeg ikke få menuen væk, når jeg først har trykket på den(set på en iPhone 5s). Menu-ikonet forsvinder, og så kan jeg ikke komme tilbage til siden, medmindre jeg reloader.

Det var lige, hvad jeg umiddelbart kunne spotte. Håber I kan bruge det. Rigtig lækkert site ellers :-)

Mvh Martin

Profigo ApS

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super fed side, meget spændende at klikke rundt på med de smarte men ikke for smarte effekter. Det eneste jeg måske ikke er helt glad for er at navigationen er lidt gemt væk på forsiden. Man kan klikke på bannerets knap, eller på burger-menuen, men jeg ville tro at det kunne skræmme nogle væk ikke at have en traditionel top-navigation :)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg synes at shoppen er rigtig flot ! Men som der skrives kunne det være en ide at man kunne klikke paa slideren direkte ogsaa for at komme ind til shoppen.

Og i setdet for kun at skrive "daybeds" "sovesofaer" etc i den her boks paa forsiden i slideren ville jeg skrive " Se vores sovesofaer her " etc.. 

Teksten under sovesfaer http://behome.dk/sofaer/sovesofaer.html  er meget ubrugervenlig. Det er bare en masse tekst som ikke er sat op til brugeren. Det maa kunne sættes mere brugervenligt op :)

mvh

anders

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar vi vil prøve at arbejde med alle de ting i har spottet 😀 dejligt med konstruktiv kritik!

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Be home

Sælger du Poeten sofaer?

/Mathias

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side.

Gid jeg kunne lave sådan en side...

Skulle jeg endelig brokke mig lidt, så er menuen godt gemt. Jeg ved godt at jeg skal trykke på den, men jeg er sikker på at mange ikke ved det. Det kræver vist en informerende tekst...

// Lars

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)