Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skarp programmør søges til Startup virksomhed - Lønnet arbejde naturligvis!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 20. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

 

Efter godt et års grublerier over en forretnings ide til en hjemmeside, er jeg nu kommet så langt at projektet skal søsættes.

Men mit første problem er at mine mange års erfaring ligger inden for projektstyring, Ledelse, indkøb, produktionsstyring og virksomhedsøkonomi men SLET ikke omkring udvikling og drift af en web-baseret virksomhed (dvs. alt omkring optimal opbygning og udførelse-  samt drift af en hjemmeside)

Derfor søger jeg en som kan vejlede mig samt programmere/kode version 1.0 af min kommende hjemmeside - Mod betaling selvfølgelig.

Jeg vil ikke gå 100% i detaljen her på siden, da jeg ikke ønsker min ide kopieret før jeg selv er kommet i gang. Så alle detaljer vil først blive fremlagt ved personligt møde

Men hjemmesiden skal indeholde følgende overordnede funktioner:

 -Folk skal kunne oprette sig som brugere (også med foto)

 -Man skal kunne søge efter brugere på sitet. hertil vil være flere søgemuligheder som kan lede frem til den rette bruger

-Sitet skal se professionelt og præsentabelt ud, og være brugervenligt. Ønsker ikke det er baseret på en præfabrikeret skabelon, så derfor må evner inden for brug af photoshop eller lign. også blive nødvendige.

 -Der skal kunne foregå betaling fra bruger til bruger på sitet, med en provision til mig.

 -Der skal kunne etableres privat kommunikation mellem de enkelte brugere, hvori betalingsfunktion skal være en integreret del.

 - SEO skal tænkes ind helt fra start i projektet

 - Google ad-words ved jeg heller intet om

 - Samkøring med sociale medier tænker jeg også er et must for sitet

-  Jeg får også brug for at kunne trække statistik fra sitet.

 - Jeg skal derudover have hjælp og rådgivning til hvor sitet skal hostes og hvad jeg vil have behov for af serverkapacitet osv. osv.

 Sitet vil i sin endelige version indeholde et hav af funktioner ud over ovenstående og jeg er allerede langt med disse ideer. Når jeg finder den rette til opgaven tænker jeg, at jeg deler alle ideer til den færdige version med vedkommende og så koger vi dette ned til en version 1.0 af sitet. tanken er, at kan jeg få light-versionen til at generere penge, så bruger jeg disse resultater til at jagte en investor som kan bidrage med den fornødne kapital og erfaring til at booste sitet op til sin egentlige udformning og fulde potentiale (forhåbentlig udbrede sitet til mange flere lande end bare DK)

Jeg har selv kapitalen til at søsætte dette projekt og mangler derfor i første omgang kun hjælp til ovenstående. Men jeg søger IKKE et stort firma til at hjælpe mig, men snarere en person som kan være med på rejsen også efter version 1.0 er søsat. For der kommer helt sikkert både rettelser og tilføjelser af funktioner når først sitet har været i gang et stykke tid.

 - Og igen, jeg betaler for vedkommendes ydelser.. er ikke ude efter gratis arbejdskraft :-)

Kender du en der besidder de kompetencer jeg efterspørger, eller har du dem selv og kunne du tænke dig at være min lønnede sparringspartner og makker på dette projekt, så send mig gerne en besked med en kort beskrivelse af dig selv og dine kompetencer samt erfaring med ovenstående.

Jeg er bosat i Aalborg og søger derfor en som har mulighed for at holde alle møder med mig heroppe på min "hjemmebane" (transportomkostninger hertil vil du selv skulle betale, dog giver SKAT jo kørselsfradrag)

Der er ikke tale om fastansættelse men derimod freelance projektarbejde.

God dag til jer alle.

Mvh Claus

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 10:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Husk at skrive ind i kontrakten med en kommende freelancer at koden skal tilhøre dig, og det vil normalt koste ekstra. Ellers vil freelanceren have ophavsretten så vidt jeg husker. Det findes der andre tråde omkring her på siden.

Overvej om ikke det er en aflønnet programmør partner du skal have fat på, for jeg forestiller mig udgiften til freelanceren kommer til at løbe løbsk, men jeg ved selvfølgelig ikke hvor mange penge du ligger inde med :) Der er mangel på udviklere i Danmark i øjeblikket og en programmør er ikke billig arbejdskraft. Tilbyd evt. programmøren en andel af virksomheden for billigere arbejdskraft eller måske endda gratis arbejdskraft hvis andelen er stor nok?

Held og lykke med projektet

Mvh.

Anders

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 10:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jeg kan godt hjælpe laver websites til dagligt samt grafiske opgaver

Priser fra:

Logo og banner: 300 kr.

Websites: 2500 kr

Kan sende eksempler hvis intra

/Mathias

Fra Nørresundby
Tilmeldt 20. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for dine input. Ja, koden skal 100% tilhøre mig :-)

Først og fremmest skal jeg have fundet den rette samarbejdspartner til jobbet, dernæst finder vedkommende og jeg ud af et sæt aftalevilkår vi begge kan acceptere. Mht. økonomien, så er mine midler selvfølgelig ikke ubegrænsede, men ingen kan jo komme med et nogenlunde overslag før at vedkommende i fællesskab med mig har kortlagt hvorledes version 1.0 af min hjemmeside skal udformes. :-)

Jeg er ikke afvisende over for at den rette person kunne blive min fremtidige forretnings partner og medejer i dette projekt. Men har bare set ALT for mange opslag herinde hvor folk med gode ideer søger programmører som skal kaste en masse gratis timer i et projekt uden nogen garanti for at tjene en krone på deres arbejde. Derfor starter jeg ud med rene linjer.

Dvs. programmøren bliver betalt for sit arbejde hele vejen igennem og jeg er den som har penge på spil og risikerer at ende ud med at have udført en masse gratis arbejde.. sådan er gamet jo inden for iværksætteri ;-) 

Mvh

Claus

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)