Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løst ! : robots.txt. web.archive.org

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har brug for lidt hjælp/råd :-).
Lige for at forklare sagen.
Jeg havde en side www parisbonjour .dk og i 2015 blev den hacket :(.
Jeg gjorde intet ved det udover at lukke siden fra admin. siden af.  Jeg lod saa web host hotellet udgar og ogsaa domæne navnet.

Nu var domænet blevet frit igen og jeg køgte det igen den anden dag og lagde den op paa en ny WP hos Unoeuro, var ogsaa Unoeuro før.

Jeg har hele tiden kunne se min side i https://web.archive.org/web/20150105235935/http://www.parisbonjour.dk/
Det var grunden til at jeg valgte at starte siden igen da jeg jo bare kunne kopiere teksten fra sider og indlæg derfra.

Jeg fik ogsaa 3 sider kopieret men saa pludselig for jeg at vide:

Page cannot be displayed due to robots.txt.

See www. parisbonjour .dk robots.txt page. Learn more about robots.txt.

Naa ikke saa godt.

DE plugins jeg har paa min WP er:
All In One WP Security
Yoast SEO
Simple 301 Redirects
Contact Form by BestWebSoft

Kan en af disse All In One WP Security eller Yoast SEO have lavet noget mht robots.txt der gør at wayback machine nu ikke vil vise min side ?

Ved I om jeg kan gøre noget mht den her robots.txt saa wayback machine igen vil vise min side historie ?

Takker
Mvh
anders

ps: jeg har databse backup filer fra dengang men der er aabenbart gaaet noget galt da de alle er tomme :

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

De 3 sider du fik kopieret, var det forside og så 2 undersider? Havde du tjekket at de andre undersider faktisk var med i archive inden du begyndte at kopiere? :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg startede bare med de alm, kontakt os, om siden og en side mere men hele min blog/side var med i archive. Jeg kunne trykke paa en kategori og faa alle under sider/indlæg med men nu er den her robots.txt kommet  i vejen, det er ikke en jeg har lavet manuelt saa om det er et plugin som har gjort det ved jeg ikke da jeg ik har forstand paa det :)

Men jeg har kigget lidt paa google imellem tiden  om det og det ser ud til at den her web.archive.org fjerner alt historie fra deres side hvis de oplever en  robots.txt. Kan man slette en robots.txt ?  Men efter hvad jeg kan forstaa paa de traade jeg fandt vil web.archive.org ikke ligge ens side op igen med den gamle historie.. :-(

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 20
Fra  TPMarketing Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej. Har den nye side du har lagt op  "no index" i dens robot.txt? Hvis den har, skal du ændre dette så siden må blive indekseret. Så kan du se den igen. 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Jakobsen:

Hej. Har den nye side du har lagt op  "no index" i dens robot.txt? Hvis den har, skal du ændre dette så siden må blive indekseret. Så kan du se den igen. 

hallelujah :-)  jeg have installeret google xml site maps plugin ogsaa og slettede den, og nu kan jeg se min side igen i web.archive.org :-)  super fedt takker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)