Køb et Amino Sponsorlink
Jeg købte låge nummer 22. i findalt.dks julekalender.
Midt januar rykker jeg findalt.dk for at høre om der slet ikke er nogen som har vundet den præmie jeg havde sat på spil. Det var der så. Glad sender jeg vinderen hans maleri. Alt i orden. Dog er jeg lidt skuffet over at findalt ikke har mere styr på det.
Nå, jeg var også blevet lovet mailadresser på dem som havde tilmeldt sig nyhedsbrev via julekalenderen. Dem har jeg så modtaget for en lille uge siden da jeg rykkede for dem. Suk! Jeg modtager et excel ark med ALLE dem som har deltaget i julekalenderen. Hmmm... hvis jeg nu var en grum og styg person kunne jeg tilmelde dem alle mit nyhedsbrev. (det er jeg så ikke) Desværre tror jeg ikke at alle dem som er markeret med mit nummer, har tilmeldt sig nyhedsbrevet da min families adresser også står der og de modtager allerede mail fra GalleriBiblioteket.
Nederst i regnearket er der vinderne af de forskellige låger. Her kan jeg se at min søster har vundet i låge 23. Men hun har ikke hørt noget.
I låge 12 har en veninde vundet. Hun er blevet ringet op at hun har vundet og de fik en snak om findalt.dk, hvor præmieudbyderen heller ikke var specielt vild med den manglende service hos find alt.dk - hun har så efterfølgende ikke modtaget præmien alligevel.
Er der andre herinde som har gode/dårlige erfaringer med www.findalt.dk? Hvad kan jeg gøre ved den manglende service?
Evt. vil jeg gerne i kontakt med andre som har haft en låge i julekalenderen.
Desvære ingen dem men har kikket på dem og har haft overvejet at sælge gennem dem
så jeg lytter lige med :)
Hypnose kan bruges til meget, bliv mere effektiv lad din underbevidsthed hjælpe dig Røgfri med garanti hypnotist.dk/rygestop
Er Amino blevet så stor at der ikke kommer ret mange svar, eller er der slet ingen der kende findalt.dk?
Dorte gabi: Er Amino blevet så stor at der ikke kommer ret mange svar, eller er der slet ingen der kende findalt.dk?
Jeg tror de fleste kender findalt.dk men det er nok ikke sikkert at der er andre aminoer, som har købt en låge, eller har haft et samarbejde med dem.
Ure Guldsmykker Certina
Det er da et superkoncept.........udbyd en gave som vinderen aldrig modtager:-) og så har du det gratis reklame. Lige noget for Kontanten det firma
jeg er også blevet kontaktet af dem med hensyn til at få reklame på deres side og jeg var lige startet på det tidspunkt så jeg sagde ja tak og betalte.
siden har jeg intet hørt fra dem og jeg kan ikke ringe dem op.
Findalt.dk ejes er de berlinske blade gør det ikke ?
Kommende forfatter til bogen "Tyksak - Nej tak" Sådan tabte jeg 48 kg. på 12 måneder.
Fordragsholder: om det at være ung og være meget overvægtig, sådan gjorde jeg for at tabe mig!Driver en række små sites, ens for alle er at de er ferie relateret.
Ørts: Findalt.dk ejes er de berlinske blade gør det ikke ?
Jo - det er Berlingske Digital A/S der står bag...
FREDAGSSPØG: Er det fordi julen kun varer til påske hos findalt.dk?
Projektleder hos webbureauet Siege