Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

offline reklame - bil

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg overvejer at importere en speciel bil, som jeg så vil bruge som kørende reklame for Andando.dk. Tanken var at website navnet skulle stå tydeligt på bilen, så når folk så efter bilen (fordi den er lidt anderledes), skulle blive tilpas nysgerrig, så de huskede navnet og senere ville kigge på sitet.

Hvad er jeres tanker om effekten på sådan noget?

Vil det generelt give nogle ekstra besøg, eller er det minimalt hvad man får ud af det?

Er det noget der ville kunne brande et website?


Et andet spørgsmå til dette er rettet mod måling af effekten. Jeg fik tanken at skrive et til projektet oprettet webnavn på bilen, som udelukkende skulle bruges til dette formål, således at man rent faktisk kan se hvor mange besøg der kommer på sitet, udelukkende ved reklamen på bilen.

F.eks. kunne websitet der stod på bilen, være sjovbil.dk, men selve reklamen fortælle om og signalere Andando. Når folk så tastede sjovbil.dk blev de automatisk sendt videre til en underside på Andando.dk.

Hvis så sjovbil.dk ikke kunne findes ved alm. søgning på nettet (udelukket fra søgemaskiner), ville trafikken være direkte forbundet med bilens reklameværdi !!!

Er det en brugbar måde at få målt effekten på?

Eller ville det forvirre de besøgende mere end godt er?

Andre gode idéer til måling af effekten vil blive taget imod med kyshånd Wink


Håber at der sidder nogle med erfaring indenfor dette eller bare har en mening om dette, som kan hjælpe med lidt feedback Big Smile


Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syndes ideen lyder fin

også en smart måde at måle effekten på desære tror jeg de nemt kunne blive forvirende for brugeren

men er det ikke en meget dyr reklame iforhold til hvad den ville give? men mindre der er mange som bliver lokket 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det ville være en dyr reklame, hvis det kun var for reklamens skyld Indifferent, men da jeg er ude i et behov for en bil, så ville det jo være nærliggende at lave lidt reklame og samtidig importere en lidt spøjs bil til formålet Automobile

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du aligevel skal have ny bil og du godt kan lide de lidt anderledes så er det jo oplagt at gøre og så syndes jeg helt sikkert du skal gøre det :)
Men om et redirekt af linket bliver forvirende ved jeg ikke måske for nogle ivært fald

de vil måske forsætte med at bruge det link
Du kan selvfølgelig nøges med at tælle ip'en 1 gang og så beholde domænet hele tiden

Du kunne også give lidt rabat til dem som har set bil reklame ved at de indtaster noget fra bilen

men så tæller du selvfølgelig kun dem som ser det og dem som ønsker at købe :/

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)