Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en mentor

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en ide til et smykkeprojekt jeg vil igang med. Jeg er grøn iværksætter i denne branche, og leder derfor efter en mentor. Har i nogle gode råd til hvordan man finder en? Og hvordan man undgår at blive snydt. 

Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Meade:

Hej Aminoer

Jeg har en ide til et smykkeprojekt jeg vil igang med. Jeg er grøn iværksætter i denne branche, og leder derfor efter en mentor. Har i nogle gode råd til hvordan man finder en? Og hvordan man undgår at blive snydt. 

Hold dig til youtube, så bliver du ikke snydt, og er altid fremme i skoene :)

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt. Men det er noget andet når man har en man kan sætte sig ned med, og som man kan se i øjnene. Videoer har sine begrænsninger (-:

Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Meade:

Det er muligt. Men det er noget andet når man har en man kan sætte sig ned med, og som man kan se i øjnene. Videoer har sine begrænsninger (-:

Jo det er rigtig, men husk at selv de bedste ideer er blevet stjålet, så hvis din ide er en millionide, skal du nok være påpasselig

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hørt (-:

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

brigadaus:

Meade:

Det er muligt. Men det er noget andet når man har en man kan sætte sig ned med, og som man kan se i øjnene. Videoer har sine begrænsninger (-:

Jo det er rigtig, men husk at selv de bedste ideer er blevet stjålet, så hvis din ide er en millionide, skal du nok være påpasselig

På den anden side  er selv den bedste millionværdi ikke en skid værd, hvis man selv går og putter med den. Det er fair nok at være forsigtig, men hvis man ikke tør dele sine idéer og tanker med nogle, så kommer man heller ingen vegne med idéen. 

Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ja men i denne super konkurrenceprægede branche, kan det være farligt, der er masser eksempler både i virkeligheden og i film, du kan bare se Silicon valley serien hvad der sker når man er for "venlig"

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller Mark Zuckerberg og hans roomies på Harvard

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel har en pointe. Jeg synes også gode ideer har det med at dø hen igen hvis ikke de får lov at blive "luftet lidt". Det er ikke fordi jeg vil ud og blande gud og hver mand ind i projektet. Dem jeg føler jeg kan stole på vil kunne blive delagtiggjort i visionen - common sense er nøgleord i dette. Men selvfølgelig er jeg forsigtig.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er mentor-uddannet og har startet ca. 400 nye virksomheder op som etableringsvejleder under Erhvervsfremmestyrelsen.

 Hvis det er sideopbygning m.v. er det ikke mig.

Derimod jura, kontrakter, forretningsspørgsmål o.s.v.

mvh

jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)