Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette markedsføring lovligt? Tabt kurv og mail efter levering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og skal lave noget markedsføring og er lidt i tvivl om reglerne. Jeg har læst lidt om det, men vil gerne være sikker på hvad der er lovligt. Jeg har 2 eksempler nedenfor. 

1) Tabt kurv

Kunden har været inde på hjemmesiden, og lagt nogle varer i kurven. Kunden forlader nu hjemmesiden uden at lave en ordre. Er det lovligt at sende en mail hvor man giver 10% rabat hvis kunden færdiggør sit køb? 

2) 

Nogle dage efter kunden har modtaget sine varer, sender jeg dem en mail hvor de kan anmelde webshoppentrust pilot, og evt. lægge et billede af produktet op på de sociale medier. Som tak får de 10% rabat hvis de i fremtiden laver en ny ordre.

Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke jurist, men den med anmeldelsen og de 10 % efter modtaget vare er meget nem, du sender en mail til kunden hvor du spørger om alt var okay med varen? eller om de har nogle klager? og så kan du naevne de andre ting i periferien. 

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Ikke lovligt. 

2) Gør det

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

RAW58:

2) 

Nogle dage efter kunden har modtaget sine varer, sender jeg dem en mail hvor de kan anmelde webshoppen på trust pilot, og evt. lægge et billede af produktet op på de sociale medier. Som tak får de 10% rabat hvis de i fremtiden laver en ny ordre.

Forbrugerombudmanden er pt meget vågen angående skjult betalt reklame. Hvis du opfordre andre til at anbefale dit produkt mod at de har en økonomisk fortjeneste, skal dette altså oplyses i forbindelse med publiceringen. 

Hvis du bare får lidt succes med denne model, skal du nok forberede dig på, at du skal spilde mange timer og kroner og øre i en sag mod forbrugerombudsmanden...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)