Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre bedre ved min webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ålsgårde
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 49
Fra  Ü-Wear Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!
Jeg søger ny viden. 

Jeg har en webshop hvor jeg sælger tøj af eget design og det mit eget tøjmærke.

Hjemmesiden har været under forandrig et par gange, men jeg har ikke hørt så meget om hvordan folk synes siden ser ud.

Mangler der noget? Noget jeg kan gøre anderledes? 

Skriv gerne i indlægget! :)

Min side: http://www.uwear.dk/

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke helt dårligt :)

Måske jeres logo på forsiden? 

På produktsiderne er der en helt masse whitespace, det ville jeg nok arbejde på at få fjernet :)
Der er nogle lange loadtider på siden.
Jeg kan godt lide at du viser dine betalings muligheder og fragt så hurtigt, da det jo er en mindre side, så det forsikre kunderne om at det stadig er en praktisk webshop, de er inde på. Gem endelig det i min mening.

Navigationsbaren er lidt rodet, hvorfor står "Hættetrøjer" til allersidst?

Ellers skal du nok bare arbejde på at få mere tekst (For Google optimering) og øjeguf (Som gode billeder og videoer ville være ekstremt godt)

Mener dette udelukkende konstruktivt, jeg syntes faktisk det er en meget pæn side.
Der er også lidt med dine titles der kunne forbedres i forhold til SEO, men det kan en anden måske fortælle om :)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har duplicate content  dvs din side svare med og uden WWW  , du skal 301 redirecte fra uden www til den med WWW ( eller omvendt )

Naar jeg trykker paa et produkt for jeg bare en blank side https://uwear.dk/payment.ehtml/products/autumn-tortoise.html

Dine URLs er paa engelsk http://uwear.dk/terms.html  skal du have lavet om til dansk ( betingelser ) http://uwear.dk/contact.html  ( kontakt )

etc..

I footeren er der et ikon med en telefon, men intet telefon nummer

Under kontkat os er der kun en formular men ikke din email kundeservice@uwear.dk ( eller telefon nummer )

Din footer er ikek vist paa alle sider

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 49
Fra  Ü-Wear Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte også at skrive i mit oplæg at jeg er åben for konstruktivkritik. :o)
Men tak for feedback. Det med hættetrøjerne i synes jeg også er noget gøjl, men min ven der har designet siden syntes den skulle være der af en eller anden årsag, haha..

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte firefox 49.0.2

men jeg prover i Chrome og nu kommer der ert produkt op og ikek kun en blank side.

Men din topmenu og fotter er helt væk

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 49
Fra  Ü-Wear Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har haft lidt knas med siden på det seneste. Det med produktet ikke bliver vist forstår jeg ikke, måske er det din computer der fejler noget. :) 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt men hvis jeg var kunde ville jeg ikke se dit produkt,

Har mac osx 10.11.1 og det var som skrevet firefox

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får også en blank side, men det er fordi den linker over til en side, som så derefter linker over til produktet. Det er i hvert fald hvad jeg tror der sker. Selvom dette godt nok er en underlig metode ^^'
Men det er forresten nogle pæne trøjer :)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 49
Fra  Ü-Wear Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! Jeg har også brugt længe på at komme frem til eget design osv. :) 
Så ros betyder en masse. :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 20
Fra  TPMarketing Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at du bør gøre sådan at header menuen, stadig er der, når der klikkes ind på et produkt. Derudover synes jeg du bør implementere breadcrumbs. Der kan også arbejdes med hastighedsoptimering af din side.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)