Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfølgning på tidligere dilemma :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbage i december spurgte jeg om råd ift. åbning af webshop for www.TagrendeRensen.dk, hvor vi fik en masse gode svar - tak for det Dilemmaet var, at vi ikke før havde solgt produkter til vores kunder, men "bare" renset deres tagrender. Så vi var i tvivl om vi skulle lave et helt nyt website til webshoppen eller integrere den på vores nuværende side. De fleste herinde synes vi skulle integrere den på vores nuværende side, så det har vi gjort  Vi valgte også at gøre det ud fra mantraet "keep it simple", så vi har selv forsøgt at sætte det meget simpelt op, for at teste af om der overhovedet er et behov for det.

Derfor kunne vi rigtig godt bruge lidt respons på om det overhovedet giver mening at teste det så simpelt som vi har gjort? Uden eksempelvis betalingsløsning (folk bestiller over mail). Altså giver det overhovedet en indikation om det er noget folk vil bruge?

Tjek gerne "shoppen" ud her: http://www.tagrenderensen.dk/webshop/

Hvad tænker I? På forhånd TAK for alle jeres svar! ☺️

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i koblet Google Analytics på, så i kan se hvor mange der trykker "bestil nu", og ikke ønsker at købe fordi de ender i en formular hvor de skal bestille over mail? Hvis ikke, så tror jeg ikke jeres test vil være meget værd, men hvis ja, så kunne i jo få en indikation på hvor mange der er kommet så langt i flowet og vil være tæt på et køb.

Jeg er vandt til at betalingen sker med det samme, og ville ikke bestille over mail. Om det er 10% der kunne finde på at bestille gennem mail, eller hvad tallet er ved jeg ikke.

Hvordan ser det i øvrigt ud nedefra når der ligger sådan en bandit i tagrenden? jeg forestiller mig at husets udtryk påvirkes af det. Jeg renser kun mine tagrender en gang om året, men har heller ikke mange træer tæt på, så derfor er det kun mos fra taget jeg bliver plaget af.

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)