Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Takeaway App for private - ville du?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for din hjælp! 🙋‍♂️

Ifm. et nyt koncept, skal vi gerne have indsamlet en masse besvarelser af dette spørgeskema: https://goo.gl/forms/4C8G9UCyjkFWfwt32

Som tak, trækker jeg lod blandt besvarelserne om 2 biografbilletter.

Smid gerne en kommentar herunder, når du har besvaret det.

Feedback på selve konceptet modtages også med kyshånd 🙏🏼

Rigtig god søndag.

Mvh Lasse

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Med hensyn til spørgeskemaet har jeg lige et par kommentarer. For det første: Er det ikke relevant for dig at vide, hvor gammel man er? Så du kan beskrive din målgruppe yderligere. For det andet: Hvordan kan jeg vide, om Bite vil spare mig tid/penge, når jeg ingen jordisk chance har for at få mere information omkring Bite? Hvis det er en cykelmekaniker, så tror jeg, at svaret er nej? Meget, meget uforstående. 

Når man skal opbygge statistisk materiale for at undersøge noget, så skal hvert sprøgsmål tjene til et formål, et parametre. Ydermere skal det være let for mig som deltager at besvare. Lige til. Flere af spørgsmålene skal tænkes over, før man svarer; det kunne skræmme folk væk... for ikke at tale om antallet af spørgsmål. 

"Jeg ville gerne kunne spise mad, lavet af mine naboer og personer i nærheden af mig," du sælger boremaskinen, ikke hullet. Min interesse er ikke i at spise med fra mine naboer. Nej, min interesse i at spare tid og kræfter på madlavning - hertil kan mad fra mine naboer være et fremragende redskab. Forstår du, hvad jeg mener?

Men efter lidt tid kan jeg godt fornemme, hvad konceptet går ud på (tror jeg). Det er ligesom JustEat, blot hvor jeg køber af min nabo, ikke sandt? Ideen synes jeg er ok, men spørgeskemaet kræver lidt mere omtanke.

Jeg håber, du kunne bruge min hjælp. Smile1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for din kommentar :-)

Når du indtaster det år du er født, så kan jeg ret hurtigt regne mig frem til hvor gammel du er (et af de sidste spørgsmål). Det sker at folk ikke har lyst til at offentliggøre deres alder (selvom det er anononymt), så derfor virker fødselsår som en mindre "afsløring" for dem. Jeg er dog helt enig i, at det er essentielt at vide, både af statistiske årsager ifm. spørgeskemaet og ift. selve forretningen.

Hvert spørgsmål tjener sit formål ved at agere det, der kaldes et measure. Dette measure har til formål at fortælle os mere om en såkaldt indicator, som oftest er for uhåndgribelig eller omfangede, til at respondenterne kan besvare dette (se eksempel på vedhæftet billede).

Spørgeskemaet er struktureret efter teorien The Theory of Planned Behaviour, som forsøger at forudse adfærd. Teorien tager udgangspunkt i tre af disse indicators og det er derfor, mit spørgeskema ser ud som det gør.

Jeg er glad for, du forstod konceptet :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

"Step 3: Skriv "Besvaret" i kommentarfeltet på mit Facebook-opslag så jeg ved, du har udfyldt det (link til opslaget sidst i spørgeskemaet)"

Allerede der står jeg af.

Det er åltså ikke alle der bruger fjæsbogen!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Rosendahl Ravn:

Hej Kasper

Tak for din kommentar :-)

Når du indtaster det år du er født, så kan jeg ret hurtigt regne mig frem til hvor gammel du er (et af de sidste spørgsmål). Det sker at folk ikke har lyst til at offentliggøre deres alder (selvom det er anononymt), så derfor virker fødselsår som en mindre "afsløring" for dem. Jeg er dog helt enig i, at det er essentielt at vide, både af statistiske årsager ifm. spørgeskemaet og ift. selve forretningen.

Hvert spørgsmål tjener sit formål ved at agere det, der kaldes et measure. Dette measure har til formål at fortælle os mere om en såkaldt indicator, som oftest er for uhåndgribelig eller omfangede, til at respondenterne kan besvare dette (se eksempel på vedhæftet billede).

Spørgeskemaet er struktureret efter teorien The Theory of Planned Behaviour, som forsøger at forudse adfærd. Teorien tager udgangspunkt i tre af disse indicators og det er derfor, mit spørgeskema ser ud som det gør.

Jeg er glad for, du forstod konceptet :-)

Hej Lasse 

Jeg er med på, hvad du mener - men min holdning er bare, at det er langt nemmere og bedre, hvis alle spørrgsmål mere eller mindre kan smides i et diagram og analyseres. Ydermere kan der være nogle kvalitative, som kræver tolkning; en blanding af de to er ærgerlig. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan de skam også sagtens :-)

Den kvalitative del har vi også med, dog ikke i dette spørgeskema.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)