Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teller - 28 dages afregning?!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,
Jeg fik i Onsdags en ny indløsningsaftale med TELLER - som jeg har omsat på hver dag lige siden. Da jeg idag tjekker mine mails igennem fra dem, for lige at være helt med på hvordan de udbetaler - så kan jeg se at der står et punkt i mailen der siger at Internationale Kort får jeg afregnet med 28 dage.

Det er på trods af at når jeg læser den aftale igennem jeg har underskrevet - så står der 7 dage.

Dette er ret katastrofalt for mig, i og med at jeg har udgifter til en masse markedsføring hver eneste dag - og når man ikke er et stort firma, så kommer jeg ikke med en kæmpe stor kiste og starte op fra. Det vil gøre noget ondt på mig hvis de penge jeg har omsat siden i Onsdags først dukker op om 28 dage (!?)

Det mærkelige er også at en uge før fik jeg en anden webshop godkendt ved dem - og den havde ikke 28 dages afregning stående i mailen - og den var endda i England (Den med 28 dage er i Danmark).

___

Er der nogen der har prøvet noget lign. og er det muligt at få ændret udbetalingstiderne hos TELLER?


Find de bedste apps her!

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Anyone? :-)

Find de bedste apps her!

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har også indløsningsaftale hos Teller, det tager også 28 dage hos mig for de internationale kort. 

Så vidt jeg har forstået er det helt normalt.  

Vh Andreas

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har Epay/Bambora som betalingsgate så kan du få kortere tid på mastercard betalinger og muligvis andre kort. Ca. 2-3 dage så har man pengene. Prøv at kontakte dem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)