Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De tre danske smykke-musketerer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er imponerende, at Pandora, Troldekugler og nu Amazing Jewelry alle har dansk oprindelse. Jesper 'Kasi' Nielsen er kommet til sidst med Amazing, efter faldet fra Endless. Netop Amazing og Kasi fører sig voldsomt frem som ridder på den hvide hest, som  revolutionerer branchen med lave priser, skabt ved at skære mellemhandlere væk.

Jeg kender ikke branchen specielt godt, men har meget svært ved at se hvordan han lige gør det. Amazings 'fødekæde' ser for mig nøjagtig ud som alle andre: Producent, HQ, regionale distributører og forhandlere.

Er der en behjertet sjæl, der måske har været til et af hans foredrag, som kan afsløre hvad 'hemmeligheden' egentlig består i? Jeg tror nemlig, at der ikke er nogen. Bortset fra smykker af tvivlsomt design, med meget lav vægt af ædelmetal.

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du selv lave smykker da?

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Muligvis. Hvis jeg finder den rigtige formel Big Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Guld og sølv koster det samme overalt i verden, så det er ikke her han har nogle fordele.  ofte vil den største omkostning med smykke fremstilling være arbejdslønne, så for at reducere den ret så væsentlig har de langt produktionen i Theiland hvor der er en del kvalificeret arbejdskraft.  Udover det vil serieproduktion af store serier også være med et at reducare omkostningerne pr. smykke.   Så den sørste hemmelighed er at producere kvalitet i et lavtlønsland.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Du må gerne ringe til mig på 26848829 - jeg har en 15 års erfaring og kan måske hjælpe dig videre.

God dag.

Michel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)