Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker at starte som iværksætter!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil håbe at få noget hjælp til at starte.. jeg har en idé til at starte og har tænkt meget over den.. Jeg har nu sat mig for at starte, men keg skal have lavet en hjemmeside, som skal være meget speciel. Der er mange ting der skal spille sammen og det hele bliver bundet op på denne. Jeg kan ikke selv lave siden, da mine evner her ikke et til det. Derfor vil jeg høre jer om der er nogle forslag til hvor man kan få hjælp til dette eller lavet dette.. og hvordan sikre man sig gor at dem man skal have til at lave ens side ikke tager ens ide??

På forhånd tak fir hjælpen..

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja. Du søger sikkert en eller flere partner eller en investor.

God vind med det

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hjemmeside kan jeg hjælpe med arbejde med hjemmeside dagligt og grafisk arbejde

min email mathiasjv1321@hotmail.com

pris grafik: fra 300 kr.

Hjemmeside: fra 2500 kr.

/Mathias

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Din situation er en, som mange har stået i... rigtig mange; inklusiv mig selv. Men for nyligt fandt jeg en udvikler, som evner det, jeg ikke gør. 

Nymann_12:

 hvordan sikre man sig gor at dem man skal have til at lave ens side ikke tager ens ide??

Til en start vil jeg gerne kommentere på ovenstående statement; drop det. Med den mentalitet gør du det 100.000 gange mere kompliceret for dig at finde en udvikler. Hør selv sætningen: "Hej udvikler, vil du udvikle mit projekt? Og forresten - i øvrigt vil jeg ikke fortælle dig, hvad min idé går ud på." Det holder ikke. En anden ting er også, at du får feedback på din idé, hvis du deler din idé med andre kloge mennesker. 

Når det kommer til at finde en udvikler, så vil jeg fortælle dig, hvad jeg gjorde - måske kan du blive inspireret. I starten byggede jeg en prototype; best of my ability. Hjemmesiden var ringe, men den gjorde, jeg kunne komme i gang med min idé og teste den; ville folk bruge min service? Kan jeg tjene penge på det?

Hvis en programmør læser med nu, så tror jeg, at han/hun kan nikke godkendende til, at der er forskel på, om der kommer en med en idé - eller en idé, hvor det er bevist, at der kan tjenes penge, og at folk vil bruge den pågælende service. 

Held og lykke med at finde en programmør, der kan udvikle din idé. Bare klø på - jo mere ild i røven, jo bedre; det var det, der gjorde, at jeg nu har Danmarks bedste programmører med på holdet. Cool Cool Cool Cool Cool

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)