Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring uden at det koster kassen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle - som titlen siger, så søger jeg inspiration til en markedsføring, som ikke koster kassen. 

Jeg er, mildest talt, helt på bar bund, hvad angår, at "få sparket" min webshop igang (https://dresstoimpress.dk)

Jeg kører forskellige annoncer på facebook - betaler alt mellem 10-50,- om dagen, men synes ikke dette giver et ønsket resultat. 
Jeg har stærkt overvejet at betale dyre domme på at annoncere på facebook - bare i f.eks. 3 dage, hvor jeg betaler 300,- om dagen eller sådan, for virkelig at sparke salgene igang - men ved ikke om dette bare vil være spild af penge. 

Jeg har ej heller så mange penge til rådighed efter jeg har stablet webshoppen op, så mon i kender andre, billigere muligheder? 

Jeg er aktivinstagram og facebook mange gange om dagen forresten. 

- Kom med ALLE jeres ideer - er sikker på, at jeg vil kunne benytte mig af en masse af dem! 

TAK på forhånd.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at sætte dig ind i SEO, Læs noget af det nye du kan opdrive,

Tilmeld dig de gratis tilbud som venter på dig. Det kunne f.eks. være minecookies.org og måske Trustpilot samt flere gratis tiltag. Der er mange muligheder.

De fleste vil have Dankort betaling og det giver dig sikkert flere kunder.

Lav nogle flyers og del dem ud i nærområdet. Det giver mere end Facebook. Spøg til side Addwords og Google Shopping er godt for salget.

Husk nyhedsbreve og lav nogle fede bannere og reklamer.

Kun fantasien sætter grænser.

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er endnu ikke helt indforstået med, hvad søren Addwords er for noget. 
Jeg synes jeg har læst og læst, uden at blive 100% indforstået med, hvad det er for noget. 

Jeg har oprettet en bruger, men er endnu ikke kommet videre derfra :) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det koster penge at tjene penge. Du får ikke succes med din webshop medmindre du vil investere i markedsføring.

At bruge 10-15 kr. om dagen på Facebook annoncering er simpelthen alt for uambitiøst, hvilket kan være én af mange grunde til at du ikke får resultater med din annoncering. 
Hvis du vil have succes med Facebook annoncering kræver det en nøje gennemarbejdet strategi og et annoncebudget. Facebook tilbyder en lang række unikke og avanceret muligheder inden for annoncering.

Hvis ikke du handler med kendte brands, så vil jeg umiddelbart tro at Facebook og Instagram bør være dine primære kanaler. Du er i en branche med meget konkurrence, og derfor er det ikke sikkert, at du bør bruge alle dine ressourcer på Google Adwords med et stramt budget. Du bør selvfølgelig oprette en kampagne på brand, shopping og re-marketing

SEO er en strategi du bør arbejde med løbende, og resultaterne vil komme med tiden.

Pt. arbejder jeg med en webshop, hvor budgettet på Facebook annoncering alene ligger på 2-2500 om dagen. Vi arbejder hele tiden på at øge dette budget. I princippet bør du ikke have en grænse for hvad du vil bruge på markedsføring. Så længe du tjener flere penge end du bruger. 

Det ser ud til, at du ikke har opsat Google Analytics? Hvis det er tilfældet, så bør du få det gjort hurtigst muligt.

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak på svar - jeg er villig til at øge mit budget, for tænkte nok, at det var vejen frem! 
Man skal vel ogs¨å være villig til at satse lidt. 

Når nu du siger, at I bruger omtrent 2-2500,- om dagen, på at annoncere for jeres webshop - er det så på annoncer såsom disse, hvor man kan scrolle igennem en masse billeder - det kaldes vist roterende format inde på Facebook. 
Eller kører i giveaways? 
Folk lokkes jo, når de pludselig ser "gratis ting" på facebook, og jeg har lavet et par giveaways, hvorunder der kommer masser af deltagende i konkurrencen - men ser mange steder, at annoncen med det roterende format er til - hvilket jo må betyde, at det er en god annonce. SÅ kan man også få en lille "smagsoplevelse" på, hvad webshoppen nu end sælger. 

Og Google Analystics vil jeg helt klart lige oprette! 


Tak, endnu engang! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hårdt slid slid slid med siden er perfekt hastighed og masser af godt indhold på siden , nu er det en shopify shop cms men du er vidste mulighed for at tilføje et blog modul til dette cms gode lange unikke tekster der og ud og arbejde at få gode links for dem har du næsten 0 af https://majestic.com  og uden links kommer du ikke frem i det organiske resultater højt  

hastigheden den er okay men grøn begge ville være ideelt og små lette ændringer burde kunne få den lidt opad  https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fdresstoimpress.dk%2F&tab=desktop , jeg kan se facebook trækker lidt siden bruge der i stedet for https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin og brug iframe koden den trækker nul normalt så hvis bruger den kode.

jeg prøvet at kigge efter et cache plug in der retter css fejl siden jeg kunne ikke finde det men jeg tror det findes til dit shops system jeg fandt kun dette her https://www.shopify.com/partners/blog/18840023-how-to-optimize-themes-for-performance

denne her tråd er der også nogle råd http://www.amino.dk/forums/t/278340.aspx#1732346 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Cath, kiggede lige lidt nærmere på din shop...

Det er faktisk en ret fed stil som de fleste slanke piger vil se godt ud i, og jeg er overrasket over de fair priser du har på dine produkter.

Dit site er velfungerende og ser fornuftigt ud selv om andre sikkert har ret til deres synspunkter.

Det var mere for at sige du har nok ret i at det er din markedsføring du skal gøre noget ved.

Jeg kan foreslå dig at tilmelde dig https://www.partner-ads.com/dk/

Så kan andre sætte din reklame op på deres site og så betaler du en % del til den der fører kunden til dig og et gebyr til partnerads. Så skal du ikke betale de store penge på forhånd men til gengæld har det en løbende omkostning i forhold til salget.

Normalt bruger man rotation (kender ikke FBs) når den der har sitet har brugere der bruger lang tid på de samme sider. Derved kan man skifte reklame hvert minut så brugeren måske ser 15 gange så mange reklamer på 15 minutter. Det benytter man tit ved cpm (cost per impression) reklamer så man tjener mere per kunde.

Men det ville da være ret cool at tage en rotationskarrussel og lægge forskellige tøjdeals ind i den så brugeren ser forskellige reklamer fra samme shop. Men det kræver nok at du køber en fast plads på et site du kan associere din shop til. Eller er det det de mener at ville tilbyde dig på FB?

I princippet kan du jo også vælge et MLM princip hvor du ligesom partnerads betaler f.eks. 5-10% af salget og fordeler f.eks 50kr. med 10 kr. til 5 forskellige personer. Så de 5 der tilsammen har henvist hinanden til at skaffe dig et salg hver får 10kr. - det betyder ikke rigtig noget for dig. Du kan evt give din returcommission som gavekort til butikken. For MLM sælgeren betyder det at første led skaffer 5 personer, der hver skaffer 5 personer ect. så du får 10kr. fra 1x5x5x5x5= 625x10kr.=6250kr. Det betyder du potentielt har 625 sælgere ansat der hele tiden leder efter nye sælgere/købere til din shop. Men så skal du have noget multi level tier software, som jeg ikke har så meget erfaring med.

Held og lykke med din shop.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)